joi, 6 octombrie 2016

TOCANITA AITA DE PORC ( CA LA BUNICA)



    Deodata mi s-a facut dor de vacantele de iarna de alta data, cand stateam cu nasul lipit de geam si priveam cum ninge. Bunica statea langa soba si gatea. Iar preferata mea era...


TOCANITA AITA DE PORC ( CA LA BUNICA)


 

Ingrediente:

  • 500 g carne pulpa de porc
  • 2 lg ulei
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • 4 catei de usturoi
  • 500 ml apa calda
  • 1 lgt Maggi secretul gustului intensavor legume
  • 1 ceapa mica
 
Mod de preparare:

   Carnea o tai cubulete.
   Ceapa o cureti, o speli sub jet de apa rece si o tai marunt.
   Usturoiul il cureti, il speli si il pisezi.

   Uleiul il pui in cratita si adaugi cubuletele de carne,lasandu-le sa se rumeneasca usor pe fiecare parte. In acest moment adaugi sarea, piperul si boiaua, amestecand totul cu o lingura de lemn ca sa se omogenizeze.

    Adaugi ceapa, usturoiul si apa cat sa acopere bine carnea si lasi sa fiarba la foc mic, acoperita cu capac.

    Din cand incand amesteci si mai adaugi cate putina apa calda pana cand carnea este fiarta. 



    La final adaugi Maggi si mai lasi sub capac 2 minute.




    Servesti cu mamaliguta calda si multa, multa dragoste.

4 comentarii:

  1. Mancarica asta chiar si mie îmi aduce aminte de copilărie și de bunica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Amalia ce pofta imi facusi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mancarica buna,chiar am sa fac si eu😍😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma faci sa salivez. Carne de porc pregatita asa si cu mamaliga mananc numai eu cu baiatul si din cauza unor probleme de sanatate aceasta reteta o fac rar.

    RăspundețiȘtergere