duminică, 9 octombrie 2016

LA O ANIVERSARE CU...CITY BREAK



      Pentru prima data de cand se casatorisera aniversarea lor s-a nimerit a fi in concediu. Nu planificasera nimic special pentru simplul motiv ca peste cateva zile urmau sa plece la Londra. Isi doreau de mult sa viziteze marele oras - Palatul Buckingham, Stadionul Wembley, Big Ben, Westminster şi Abbey Road, dar fetita lor era inca micuta si nu s-ar fi putut bucura pe deplin de calatorie. Astepta drumul cu putina emotie, deoarece cei 2000 de kilometri nu erau usor de parcurs, chiar daca ii fragmentasera in trei etape...

    Si totusi , in dimineata aceea nu vroia sa se mai gandeasca la asta. Mai bine sa savureze mirosul de cafea proaspata...A deschis ochii inca somnoroasa si a zarit ceasca pe noptiera. S-a ridicat intr-un cot si a gasit un biletel pe care scria:  "Ne vedem in bucatarie. " A pasit lenes si i-a vazut pe amandoi stand la masa - sotul ei pregatise micul dejun, iar micuta de-abia se zarea in spatele buchetului de lalele.

- Buna dimineata,  somnorici! Si " la multi ani noua"!
- Buna dimineata ,dragilor! Ce harnici ati fost!...
- La multi ani, mami! ...Unde mergem astazi?
- Trebuie sa mergem undeva? ...
- Daaaaaaaa!!!! Cum sa nu?! E aniversarea voastra!
- Stiu si eu,draga mea? Nu m-am gandit. Poate facem ceva special acasa, numai noi trei...
- Hai sa facem ceva nebunesc!
- Ceva nebunesc? Spus asa pare destul de periculos...
- Mi-a venit o idee: ce-ar fi sa plecam undeva?
- Undeva?
- Da, undeva...departe...cu avionul...
- Chiar ca suna nebunesc...
- M-am tot gandit azi-noapte: de ce sa mergem cu masina pana la Londra? Numai pierdere de timp ,si bani cheltuiti, si oboseala...
- Si orase vizitate...
- Da, ma rog...Dar a' propos de vizite.  Ce-ai zice sa zburam azi la Milano ,  stam acolo 4 zile si apoi decolam spre Londra...si acasa?
- Pe mine m-ai pierdut de la "zburam azi"...
- Pai...da! Noi deja ne-am facut bagajele ...si s-a uitat complice spre micuta...nu-i asa, printesa?
- Da, mami. Numai tu mai trebuie sa te pregatesti.
- Mda. Si ai cam 2 ore la dispozitie...
- 2 ore?! Nu e prea "mult "? Dar cum ai reusit asa, "pe repede-nainte "?
- Tu incepe sa impachetezi, iar eu iti povestesc totul. Ah, sa nu uit! Avem dreptul la doua bagaje la cabina gratuite plus inca unul la cala la jumatate de pret. Deci,  nu te zgarci...Si acum, sa o luam cu inceputul:

    De vre-o doua saptamani ma tot framant. Nu puteam lasa ziua de azi sa treaca asa , pur si simplu. Imi incoltise o idee in minte si vroiam sa vad cat e de realizabila. Stiu ca iti doreai de mult sa mergi la Milano, iar cand a trebuit sa ne alegem destinatia de vacanta ai ales sa renunti in favoarea mea...te iubesc , stii asta, nu?...Asadar am inceput sa caut rute aeriene, tarife, comapanii care sa ofere city-break-uri in orasul tau favorit, dar si legaturi avantajoase spre Londra. Bine, tu stii ca eu pun mereu pret pe calitate, dar si pe costuri. Deci mi-am axat cautarile pe city-break low cost. Si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca in capul listei este o companie relativ noua in Romania, Ryanair .
- Ryanair 
- Exact . Si la categoria destinatii Ryanair din Romania am gasit si Milano si Londra. Am intrat si am simulat o rezervare , iar pentru astazi am gasit  locuri la un pret super bun. Uite:



In plus, prin politica firmei avem dreptul la cate doua bagaje la cabina gratuite , iar pentru ca am ales optiunea Family Extra avem o reducere de 50% la biletul printesei si la bagajul de cala pentru ea. Vezi, de aceea ti-am spus sa nu te zgarcesti la bagaje! Am gasit pe pagina de prezentare a destinatiei sfaturi despre obiectivele turistice de vizitat, mancare, cazare , modalitati de transport...Stii cat sunt de importante astfel de informatii mai ales atunci cand mergi pentru prima data intr-un oras!






 ( sursa foto: ryanair.ro)

Dar eu aveam nevoie sa stiu daca putem zbura de acolo direct la Londra. Ei bine, da! Si este chiar un zbor economic!



Cu aceleasi facilitati pentru copii.
Si de aici zburam spre casa. Iar pentru ca a inceput sa imi placa aceasta companie low-cost m-am gandit sa achizitionez  un pachet Fly&Save prin care obtinem o reducere de 20% la al 3-lea drum dus-intors.







Si uite-asa, cu numai 350 de  Euro zburam de-a lungul Europei ! Bine, mai putem adauga cate ceva pentru bagajul de la cala si alte mici chelutieli prin aeroport ( ca doar suntem in concediu...) , dar tot iesim muuult mai ieftin decat cu masina.
- Si tu ai incredere in toate astea?
- Stai linistita! Am verificat totul. Uite ce scrie in pagina de prezentare:" Ryanair este compania aeriană preferată de europeni, transportând peste 117 milioane de pasageri pe an. Peste 1800 de zboruri zilnice de pe cele 84 de baze conectează 200 de destinații din 33 de țări, cu o flotă de 330 de aeronave noi Boeing 737 și cu o comandă pentru alte 350 de aeronave noi Boeing 737." Este adevarat ca la noi opereaza doar din Bucuresti, Timisoara, Oradea si Craiova, dar o face la cele mai inalte standarde.


( sursa foto: super-blog.eu pagina de prezentare a probei)

- Bine, dar...uite: mai este o ora si trebuie facut check-in-ul ...
- Am rezolvat asta deja. Deoarece clienţii care achiziţionează locuri pot efectua check-in-ul începând cu 30 de zile şi până la 2 ore înainte de ora programată a zborului. M-am incadrat la fix! Nu am vrut sa risc si am achizitionat locuri pentru ca nu cumva sa ne trezim ca stam 3 persoane in 3 colturi ale avionului.
- Si documantele de calatorie?
- Toate pasapoartele sunt in regula . Doar le-am verificat cand ne-am planificat concediul, nu?
- Mda.
- Vad ca esti gata. Mergem?
- Mergem! In loc de o vacanta la Londra m-am ales cu o vacanta europeana ! Milano, venim!...Te iubesc!...Stii asta, nu-i sa?

Articol scris pentru Super Blog 2016

2 comentarii:

  1. Asa da. Uite ca se poate calatori foarte bine si cu preturi mai mult decat bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa da. Uite ca se poate calatori foarte bine si cu preturi mai mult decat bune.

    RăspundețiȘtergere