vineri, 7 octombrie 2016

ACASA ESTE LOCUL UNDE VISELE SE IMPLINESC


     Multi ani de-a randul nu  m-am simtit cu adevarat acasa  intre cei 4 pereti care delimitau camera mea din apartamentul in care locuiam impreuna cu parintii. Era doar un loc in care trebuia sa ma intorc in fiecare toamna pentru a merge la scoala. Pentru ca vara sa revin acolo unde ramasesera toate visele mele - in casa bunicilor.
  
   Dar am crescut si incet-incet mi-am transformat "colivia " intr-un loc al visurilor implinite: pictam impreuna cu tata peisaje imaginare, pregateam prajituri parfumate alaturi de mama si sora mai mare, ba chiar ii citeam povesti fratelui mai mic. Nici nu mi-am dat seama cand totul a devenit acasa ... A fost momentul in care mi-am promis ca atunci cand voi fi adult voi face absolut orice imi va sta in putinta pentru ca locul acela in care vom dormi, manca, invata, visa sa fie un loc al visurilor implinite,  un acasa  unde sa ne intoarcem cu drag de fiecare data.

   Acum zambesc gandindu-ma la acei ani, dar au fost definitorii pentru formarea mea ca adult si mai apoi, ca mama.

   Daca cei de la Stona m-ar fi intrebat acum 10-12 ani ce imi place sa fac atunci cand sunt acasa as fi raspuns dintr-o suflare: sa dorm, sa citesc, sa scriu, sa tricotez...




   Acum insa, prioritatile s-au schimbat. La fel si preferintele mele.

    Am invatat ( desi nu a fost usor) sa ma detasez de problemele de la servici si sa le las in cabinet pana a doua zi.
   Am invatat sa merg pe strada zambind si sa imi incarc bateriile din tot cea ce este frumos - un zambet de copil, o raza de soare intr-o zi mohorata, o floare, un fluture sau doi indragostiti care se imbratiseaza pe furis- pentru ca odata ajunsa acasa sa imi pot implini visele.
   Am invatat ca cel mai pretios este timpul petrecut cu cei dragi. Altfel , anii trec si ajungi sa te intrebi unde ai fost plecat atata vreme...

  Deci, ca sa raspund provocarii: ce imi place sa fac acasa ?

   Fetita mea adora sa picteze. Si mie imi place sa pictez alaturi de ea. Peisaje imaginare, flori, fluturi si orice altceva ii trece prin cap. Viseaza sa ajunga o mare pictorita. Si acasa  visul ei prinde viata - picturile ii sunt expuse la loc de cinste.


   Sotului meu ii place sportul. Si mie imi place sa urmaresc impreuna cu el diversele evenimente transmise la televizor. Si-a dorit sa ajunga un mare antrenor. Si acasa  visul lui s-a implinit, iar eu am grija ca trofeele sa fie frumos randuite in vitrina.


  Mie imi place sa scriu. In adolescenta visam sa public o carte. Acum, acasa  , visul meu a devenit realitate: cand toti cei dragi au cate ceva de facut...sau dorm...ma asez la calculator si scriu pe blog. Este cartea mea virtuala.



 Fiindca acasa  este locul unde visele sa implinesc.

  Tie ce iti place sa faci atunci cand esti acasa ?

  De data aceasta te provoc eu , la fel acum si   Stona m-a provocat pe mine!

   Dar...cine sunt ei? Este vorba despre divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală, deţinând 6 cariere în întreaga lume şi peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări. Cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România, depozitul Stona vine în întâmpinarea cerinţelor pieţei cu 300.000 mp din peste 500 de modele de piatră naturală, cum ar fi: 120 modele marmură, 230 modele granit, 20 modele travertin, 20 modele de calcar și 15 modele de onix.

   Stona a lansat recent magazinul online stona.ro și vrea să audă cât mai multă lume de acest lucru. În plus, îi fac un fel de party, organizând "Zilele Porților Deschise", unde invitatul special este chiar Lorand Soares Szasz, care va vorbi despre căi pentru dezvoltarea afacerii. Daca vrei poti participa si tu.

    Cu siguranta vei invata lucruri noi care te vor ajuta sa ai mai mult timp liber pentru acasa si sa faci ceea ce iti place.

Un comentariu: