duminică, 16 octombrie 2016

CIORBA DE IEPURE CU GHIMBIR



     Sa zicem ca mi-a venit asa, o idee de ciorbita, cautand prin congelator, frigider si camara. Cand am vazut ce am adunat pe masa le-am combinat si ...


CIORBA DE IEPURE CU GHIMBIR




Ingrediente:
  • 1 bucata carne de iepure ( spate)
  • 1 ceapa alba
  • 2 morcovi
  • 1 gogosar rosu
  • 1 buc ghimbir de cca 2 cm
  • 4-5 rondele de ardei iute
  • 1 cartof
  • 1 cub Maggi de Legume
  • 2500 ml apa
  • sare ( dupa gust)
  • 500 ml bulion



Mod de preparare:

   Carnea de iepure o faci bucati si o speli bine cu apa rece. O pui apoi la foc in apa cu  sare.



   Intre timp cureti zarzavatul , il speli si il toci marunt , mai putin ghimbirul, pe care il cureti si il lasi intreg.
Cat timp fierbe carnea, spumezi din cand in cand, ca sa nu se tulbure ciorbita. Cand apa ramane limpede adaugi legumele si zarzavatul, inclusiv ghimbirul, si lasi sa fiarba la foc mic.


   Cand toate sunt bine fierte scoti ghimbirul si adaugi bulionul . Mai lasi la fiert inca 10 minute si adaugi cubul de Maggi legume.



   Opresti focul si acoperi cu un capac.

   Servesti fierbinte alaturi de smantana si, eventual, ardei iute, dar este suficient de picanta si asa ( cel putin pentru gustul meu...).

6 comentarii:

  1. Nu am auzit până acum ca se poate face și ciorba din carne de iepurie, mi-ai dat o idee numai buna pentru astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta ciorba, mai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am facut si nici nu am mancat niciodata ciorba de iepure. Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am notat reteta,nu stiam de o reteta asa buna😘😘

    RăspundețiȘtergere
  6. nici nu stiam ca se poate face ciorba si din carnea de iepure..nu am mai auzit pana acum..chiar sunt curioasa ce gust are

    RăspundețiȘtergere