vineri, 28 octombrie 2016

OLLA -LAAAAAAAAAA! E ZIUA MEA?



  -Buna ziua!
- Buna ziua!
- O caut pe ...doamna Amalia. Stiti unde o gasesc? Mi s-a spus ca este la cabinetul 26 sau 28, dar nu ma descurc- este un adevarat labirint aici, la dumneavoastra...
- Eu sunt. Cu ce va pot ajuta?
- Multumesc, dar eu ...v-am adus un buchet de flori ...
- Un buchet de flori? Pentru mine? 
- Da. Noi suntem o florarie on-line si am primit o comanda sa livram acest aranjament , "Regina Parfumata" , la ora 12.00 aici, la cabinet, pentru doamna Amalia...








- Olla-laaaaaaaaaa! E ziua mea si eu nu stiu?
- Nu stiu nici eu, dar noi chiar suntem " Olla ", atelier de design floral si cu asta ne ocupam: sa livram aranjamente florale, buchete de flori sau mici cadouri florale asa, fara nici o ocazie anume. Doar ca sa va inseninam ziua.
- E minunat ! Chiar ca mi-ati facut-o mai frumoasa...
- Are si un bilet , daca vreti sa stiti cine este autorul acestui gest. Poate ca aveti un admirator secret? Sau poate este un pacient care vrea sa isi arate recunostinta?
- Prefer sa il admir si sa pastrez inca o clipa suspansul...Desi cred ca stiu cine este "vinovatul"... "Ce minune ca esti...Ce mirare ca sunt!... Te iubesc..."...Dar nu este nici aniversarea noastra...
- Se pare ca aceasta este si ideea: sa va aminteasca faptul ca va iubeste in fiecare zi , nu doar la anumite date din calendar...
- Si a reusit ...cu ajutorul vostru... Multumesc...
- Lacrimile dumneavoastra sunt rasplata noastra. Va las sa va bucurati de moment...

.......................................................................................

    Am strans florile in brate si mi-am afundat obrajii in el. Mai mult ca sa nu mi se vada lacrimile rostogolite pana pe barba...Le-am simtit mangaierea pe pleoape...si pe buze...pe par ...si mirosul suav de primavara ...in plina toamna...Inima imi batea cu putere si radea - sunt o femeie norocoasa, nu-i asa? 

..........................................................................

   Tata ii aducea mamei flori ori de cate ori era plecat de acasa. Indiferent ca se intorcea dintr-o delegatie sau de la pescuit primul lucru pe care il vedeam cand intra in casa era buchetelul acela de flori. Mici, delicate , culese parca de pe marginea drumului , dar mama le primea de fiecare data cu aceeasi bucurie si...acum imi dau seama!...isi afunda obrazul in ele exact asa cum facusem eu cu numai cateva clipe mai devreme... Am pus mana pe telefon si am sunat-o :
- Saru'mana, mama! Tata iti mai aduce flori ?
- Ce-ti veni sa ma intrebi asta?
- Tocmai am primit un buchet de la sotul meu si mi-am adus aminte de voi...
- Da, draga mamii. Tatal tau inca imi mai aduce buchetele de flori cand vine de la pescuit sau din padure.
- Dupa 50 de ani? 
- Dar ce? Crezi ca iubirea are varsta?
- Multumesc, mama! Te iubesc...va iubesc!
- Si eu te iubesc...

...........................................................

-...Olla.ro...florarie online...sa vedem ce gasim...un aranjament micut care sa le aminteasca parintilor mei de zilele in care casa le era plina de glasuri de copii si sa le spuna ca ii iubesc si astazi ca si atunci...Am gasit - "Esenta de bucurie"...




...Este perfect! Detaliul care lipseste de pe noptiera lor...Hmmm...mesajul pentru felicitare? "Va multumesc pentru omul care sunt"...Comanda cu 1 click...

Articol scris pentru SuperBlog 2016

Un comentariu:

  1. Frumos! Cu o floare mereu imi aduce zambetul pe buze atunci cand sunt suparata sau am vreo durere.

    RăspundețiȘtergere