luni, 17 octombrie 2016

#LUGU-LUGU... VINE BARZA!



     Nu cred sa existe om care sa nu fi ras facand haz de necaz atunci cand vine vorba despre copii, barza si... #lugu-lugu.

   Mult timp subiect tabu in familiile noastre a sosit si mult asteptata emancipare de dupa anii '90. Accesul la informatie si introducerea in scoli in cadrul orelor de dirigentie a notiunilor de educatie sexuala a schimbat radical viziunea si vizibilitatea acestui aspect.

   Nepotul meu nu avea mai mult de 12 ani,  cand era la varsta conflictelor cu sora lui mai mare cu doi ani. Ea, domnisoara in toata regula, incerca sa isi impuna autoritatea in fata fratelui mai mic care, la randul sau, nu vroia sa cedeze teritoriul.

   Erau in vizita la noi si, evident - se certau pe nimicuri. Iar mezinul ii reprosa mamei sale ca are o sora mai mare fiindca, spunea el, ar fi fost mai bine sa fie copil unic... Moment in care a intervenit tata atragandu-le atentia ca sunt frati si doar doi, motiv pentru care ar trebui sa se inteleaga mult mai bine si sa stie sa imparta. "Eu am avut trei copii, le-a spus el, si niciodata nu i-am vazut certandu-se asa,  ca voi... ". Intrebarea a venit prompt: "Pai de ce ai facut 3? Nu era mai bine sa o aveti numai pe mama? " Tata a ramas putin pe ganduri apoi i-a spus ca pe vremea aceea nu existau metode contraceptive si ei chiar si-au dorit mai multi copii. Baiatul a tacut o vreme si cand toata lumea credea ca subiectul a fost incheiat in mod elegant a venit si replica: "Pai daca n-ai avut prezervativ, de ce nu ti-ai pus si tu o soseta? "...
Va inchipuiti ca in primele clipe toata lumea a ramas fara cuvinte,  apoi am ras de imaginatia lui, mai mult ca sa nu lungim vorba mai departe.

   Mi-am amintit acesta intamplare vazand noul clip cu #lugu-lugu realizat de cei de la testul Barza , primul test de sarcină din România care aduce vestile bune ( sau nu- depinde de dorinta fiecaruia, nu-i asa?). 



  Este haios, dar surprinde in cateva secunde exact esenta acelor clipe de "a fi sau a nu fi", cand precizia si rapiditatea unui raspuns poate face diferenta dintre agonie si extaz.

Tie ce amintiri iti starneste acest clip?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu