miercuri, 19 octombrie 2016

CLATITE DOSPITE



    Cred ca in materie de clatite intotdeauna poti face ceva nou.

    Eu am facut unele dospite. Si sunt pufoase chiar si a doua zi. Iar pentru ca este desertul preferat al micutei mele ( hai, bine...unul dintre ele...) am folosit Green Sugar in locul zaharului clasic.


  
CLATITE DOSPITE




Ingrediente:
  • 1/4 cub mic drojdie Dr.Oetker
  • 1 ou
  • 3 lg Green Sugar
  • 100 ml lapte
  • 200 ml apa minerala
  • un praf de sare
  • 1 vf de lgt coaja rasa de lamaie
  • ulei
  • faina cat cuprinde ( oricat as ura aceasta expresie!)
  • mai ai nevoie de dulceata, sos de ciocolata Dr.Oetker si frisca, pentru servit

Mod de preparare:

   Dizolvi drojdia in laptele caldut  si lasi asa cca 10 minute, timp in care pregatesti restul de "aluat". 

  
   Bati bine oul cu praful de sare, Green Sugar si coaja de lamaie.


   Adaugi laptele cu drojdia si apoi apa minerala.


    Torni faina in ploaie, amestecand cu telul, pana cand obtii un "aluat" de consistenta unei smantani subtiri.


    Lasi sa se odihneasca 10 minute si apoi coci clatitele in tigaia unsa cu putin ulei.


   Le servesti calde, umplute cu dulceata preferata si "stropite" cu sos de ciocolata si frisca.







P.S. Nu uita sa adaugi putina magie...



3 comentarii:

  1. Chiar mi-ai facut pofta de clatite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Clătitele rămân desertul meu preferat din copilărie. ���� Arată delicios ceea făcute de tine, îmi place ca ai adăugat și frișcă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi imi plac clatitele si le fac destul de des, clatite dospite nu am facut.

    RăspundețiȘtergere