marți, 25 octombrie 2016

SUPA DE PUI CU TAIETEI DE CASA



     Aventura primei mele supe de pui cred ca ati citit-o deja pe blog. 
   Acum am devenit oarecum experta , mai ales ca micuta mea ar manca de 3 ori pe zi...daca i-as da...


SUPA DE PUI CU TAIETEI DE CASA

 



Ingrediente:
  • 3-4 bucati carne de pui de casa
  • 2 morcovi mari
  • 1 ceapa alba
  • 2 cartofi
  • 1/2 telina radacina
  • sare
  • 1 lgt piper boabe rosu
  • patrunjel verde
  • 1 cub Maggi de gaina

Mod de preparare:

  Zarzavatul il cureti de coaja si il speli sub jet de apa rece.


   Carnea de pui o speli si pui la fiert in apa rece cu putina sare.



    Cand este fiarta de jumatate adaugi zarzavatul si lasi la foc mic, cu grija, sa fiarba incet , ca sa nu se tulbure.



   Cand zarzavatul este fiert strecori supa . Adaugi cubul Maggi si boabele de piper si mai lasi sa fiarba 2 minute. In acest moment poti sa adaugi taieteii si lasi sa fiarba 5 minute. 





   In acest timp toci patrunjelul. Stingi focul, adaugi patrunjelul tocat si acoperi cu un capac. 



    Servesti cu drag, presarand putina iubire, cat poti de calda.



P.S. In curand si reteta mea de taietei.

4 comentarii:

  1. Și mama face câteodată tăieței 🍜 la ciorba și supa, gustul este mult mai bun cu tăieței de casa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Supa de pui cred ca o fac saptamanal, uneori in loc de taitei pun galuste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o fac atat de des supica asta, ne place tare mult.

    RăspundețiȘtergere