joi, 13 octombrie 2016

90 DE ZILE PANA LA CRACIUN



   Se apropie ! Da, se apropie!! Cu fiecare zi e tot mai aproape! Nu simti mirosul de brad si cozonac si sarmale? Nu auzi rasetul copiilor si clinchetul clopoteilor? Nu tanjesti dupa fulgii de zapada care ti se topesc pe nas? Si dupa cadouri?

  Se apropie Craciunul! Mai sunt 90 de zile... Stiai? Este momentul sa te gandesti ce va pune Mosul sub brad pentru cei dragi tie si sa cauti darurile potrivite. Am un sfat pentru tine: nu te mai gandi ca ai timp suficient! Fiidnca zilele trec pe nesimtite si te trezesti in Ajun ca impachetezi seturi de cosmetice si carti de colorat!

   Eu mi-am invatat lectia. Motiv pentru care de multe ori cadourile mele sunt pregatite si frumos impachetate cu mult inainte de sarbatoare. Dar sa nu credeti ca e usor! Daca pe copii ii descos cat ai zice "Mos Craciun" citindu-le scrisorile ( Ups! Sa nu ma spuneti Mosului, va rog! ) , cu adultii e mai greu. Si anul acesta chiar eram in pana de idei.

   Spun "eram" pentru ca am gasit solutia salvatoare datorita celor de la BlogalInitiative care  încearca să ajute proiectele independente ale bloggerilor care participa la campaniile lor. De data aceasta este vorba despre Adi ( www.de-toate.info. ) , care are un proiect artistic. 





Un proiect artistic unic pe piata la momentul lansarii lui, in 2009 - caricaturi on-line. Adica tu , ca si client, trimiti o fotografie a celui/ celei pe care vrei sa il/o "caricaturizezi" si o idee despre ceea ce vrei sa susrprinzi , iar ei, artistii, realizeaza 100 % manual, fara nici un ajutor din partea programelor grafice , ceea ce cred ei ca iti doresti. In acest moment vei primi o schita a lucrarii, tot on-line, astfel incat sa iti faci o idee si, eventual, sa adaugi anumite modificari. Daca esti multumit, le poti da unda verde si vei primi fie originalul, realizat pe hartie de calc , prin curier, fie o copie realizata printr-un scan la rezolutie maxima, in format electronic. De regula,alte elemente ce se doresc incluse in lucrare (fundal cu tematica, obiecte care fac referire la hobby-urile sau ocupatia personajelor, personaje generice etc) sunt realizate gratuit, in acelasi pret, exceptie facand doar desenele cu o complexitate sporita.

    Mie mi se pare o idee perfecta pentru cadourile de Craciun de anul acesta. Mai ramane sa ma hotarasc asupra calitatilor fiecaruia dintre ei pentru a surprinde exact ceea ce eu apreciez ( de data aceasta...) la ei. Si cred ca o sa comand si pentru mine una...Sunt curioasa cum ma vad artistii ... 

  Am sa va dau un pont: la mai multe bucati comandate primiti si reducere. Oricum, preturile sunt rezonabile.
  • format A4:
          - alb-negru – 10 euro varianta scanata, 20 euro originalul
          - color – 20 euro varianta scanata, 40 euro originalul

  • format A3:
      * cu toate ca suprafata de lucru este dubla, preturile  sunt doar cu 50% mai mari*
         - alb-negru – 15 euro varianta scanata, 30 euro originalul
        - color – 30 euro varianta scanata, 60 euro originalul

  • format A2
       - alb-negru – 20 euro varianta scanata, 40 euro originalul
       - color – 40 euro varianta scanata, 80 euro originalul


 Eu v-am dat o idee. Depinde de voi ce faceti cu ea...

   Si nu uitati: timpul trece si mai sunt doar 90 de zile pana la Craciun! ...Oare cum ar arata acest anunt transpus intr-o caricatura?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu