duminică, 18 octombrie 2015

VISELE POT DEVENI REALITATE



  Ce vis nebun avut-am,
ce dor nepamantean!
Visam ca am la mine
multi bani , in buzunar...
Cinci mii erau, atata-
de euro, nu lei-
sa fac ce vreau, o data
in viata , eu cu ei!...

 Sa plec in lumea larga...
Ori sa-mi iau telefon...
Sau aparatul foto
pe care-l vazui ieri?...

E greu de-ales, desigur,
dar parc-as incerca
sa fac o gradinita
cum fiica mea visa:
bazin de-inot sa aiba
si-o sala ca-n povesti,
sa-nvete sa innoate,
sa creasca mari si drepti;
gimnastica sa faca
in fiecare zi,
sa stie ce inseamna
miscarea a iubi...

Nu e usor, stiu bine,
insa as aplica
pentru un card de credit
si-asa voi castiga
pe langa bani de gradi
si multe puncte STAR
sa cumpar ce-i nevoie
pentru al meu "vlastar".

E bun cardul STAR FORTE
sa-l ai in buzunar,
nu stii nici cand ,nici unde
nevoie de el ai...

" Ce ai face cu 5.000 EURO, având, în plus, posibilitatea de a cumpăra în rate fără dobândă de la magazinele partenere STAR?"... Asa suna a 7-a proba din SuperBlog 2015...M-am gandit eu si m-am tot gandit, dar tot acolo m-am intors: DA, as incerca marea cu degetul si as transforma o gradinita normala din sistemul de stat intr-una cu profil de inot si kinetoterapie profilactica.Teoretic, nu ar fi multe de facut: de sponsorizare are oricine nevoie!

  Dar, ca sa intelegeti mai bine despre ce este vorba, am sa va spun ca acest card este un produs al Bancii Transilvania, care vine in intampinarea dorintelor tale, fiind creat pentru cumparaturi in magazinele fizice si on-line, la comerciantii si bancomatele din tara si din strainatate.

 STAR Forte


 Pentru a-l obtine poti aplica on-line sau poti suna la Call Center. Vei fi contactat in cel mai scurt timp si te vei pute bucura de toate beneficiile sale:
  • emiterea cardului este GRATUITA, platind doar 25 lei/an - taxa de administrare a contului tau;
  • aduni puncte STAR sau cumperi in RATE fara dobanda in mai mult de 5.500 locatii partenere    ( Librariile "Carturesti" sau DHS- de unde as cumpara eu);
  • ai un BONUS 10 lei in puncte STAR pentru prima plata cu cardul STAR FORTE la comercianti;      
  • extrasul de cont il obtii gratuit, fie prin email, fie prin Internet Banking BT24;
  • ai costuri zero la utilizarea cardului la comercianti, in tara si in strainatate;
  • tehnologie contactless incorporata;
  • plati sigure pe Internet;
  • poti efectua cumparaturi in rate ( pana la 12 rate , fara dobanda si fara comisioane);
  • plata cu cardul Star Forte iti aduce puncte Star in functie de valoarea cumparaturilor tale, puncte care se transforma in bani pe care ii poti folosi ulterior asa cum iti doresti;
  • poti impumuta de cel mult 5 ori venitul tau lunar;
  • nu ai nevoie de adeverinta de venit;
  • rambursezi intre zilele de 1 si 25 ale lunii cel putin 10% din valoarea imprumutului;
  • perioada pe care iti este acordat creditul este de 5 ani ,dar poate fi prelungita automat;
  • dobanda  de 24%/ an;
  • este necesar sa ai vechimea de cel putin un an ca si angajat.
 In speranta ca ti-am oferit cateva informatii interesante, gandeste-te: tu ce vis ai asteaptat sa devina realitate?








 





  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu