joi, 8 octombrie 2015

STAMPILA CAMELEON



  Dupa principiul "spune-mi ce stampila ai ca sa iti spun cine esti " alegerea celei mai potrivite este o mare provocare. Sa fie mare ( ca sa inteleaga toata lumea ce scrie) , sa fie practica ( nici prea-prea,nici foarte-foarte) ,sa fie personalizata ( ca doar este cartea mea de vizita) sau discreta ( ca sa nu atraga priviri dezaprobatoare) ?
  Oferta este foarte generoasa,iar cei de la Colop s-au intrecut pe ei insisi cand au lansat posibilitatea de a-ti personaliza stampilele.

    Daca stau bine si ma gandesc mi-ar placea o STAMPILA CAMELEON, careia sa ii schimb infatisarea ori de cate ori vreau printr-un simplu declic. Asta ar insemna ca atunci cand stampilez un document sau un plic , ori ambalajul unui cadou imaginea sa se schimbe. Asa ar aparea fie un motto motivational - "daca vrei, poti ", fie o imagine cu flori, fie o fotografie de familie.
  Presupun ca ar avea nevoie de un sistem mecanic destul de sofisticat. Desi,  un sistem gen "rama foto digitala " incorporat ar rezolva aceasta problema. Si uite, scriind imi dau seama ca in loc sa stampilez mereu acelasi lucru ar trebui sa asociez imaginea cu textul:

  • "Daca vrei, poti! " - Fiziokinetoterapeut Amalia Sasarman- printer motivational
  • flori - Amalia Sasarman, blogger la http://arome-fel-de-fel-amalia.blogspot.ro/- stampila originala
  • fotografie de familie - "La multi si fericiti ani "

  Am intrat pe site si am simulat o astfel de stampila. Pasii sunt foarte simpli, deci chiar si eu am reusit. Am ales mai intai formatul si apoi am inceput procesul de personalizare.

colop_stampila_originala



Pentru printer-ul motivational, cel cu care as parafa fisele pacientilor , am ales aceasta varianta:




 Pentru a stampila coletele cu premiile sau a personaliza diferite obiecte "promotionale"( tricouri, plicuri, ambalaje) care sa le aminteasca cititorilor de mine , am ales aceasta imagine:







 Iar daca, din punct de vedere tehnic acest tip de printer ar fi greu de realizat, am gasit si varianta clasica a "Stampilei Cameleon".






   Am vrut sa surprind cat mai mult din personalitatea mea in aceasta stampila: de la pasiunea pentru scris  la cea pentru gatit ,  de la placerea cu care imi fac meseria la bucuria de a fi mama si sotie. Asa sunt eu: un amalgam de arome si culori, mereu altfel .


O provocare in cadrul Super Blog 2015.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu