miercuri, 14 octombrie 2015

TRICOURI CU PERSONALITATE


- Iubito, ai putin timp? Am nevoie de ajutorul tau...
- Bine-inteles...
- Il stii pe Andrei,colegul meu...
- Andrei? ...
- Tipul acela inalt,cu ochelari...
- Vag...
- Ma rog...conteaza mai putin...Se casatoreste sambata si vrem sa ii facem un cadou. Stii tu, ceva care sa il introduca in atmosfera de "barbat in casa "...ceva haios...Dar nu am nici o idee. Ce zici? Ma ajuti?
- Nu ar trebui sa stiti voi mai bine? Eu abia daca l-am vazut de cateva ori...
- Dar tu ai idei, ai imaginatie...Nu esti tu salvarea mea?
- Bineeee...Cam la ce v-ati gandit?
- Initial vroiam sa ii cumparam ceva pentru casa, dar apoi ne-am gandit ca poate nu o sa fie pe gustul lui. Si ne-am blocat...
- Dar la un tricou personalizat v-ati gandit?
- Nuuu... E buna ideea! Ceva haios...ar fi super...
- In regula atunci. Hai sa dam o cautare pe Google sa vedem ce gasim...Uite: "tricouri cu personalitate". Suna bine. Hai sa vedem ce gasim.
- Te las pe tine sa alegi.
- Numai pentru Andrei sau si pentru viitoarea doamna?
- Daca gasesti ceva interesant, poate fi pentru amandoi. Dar verifica, te rog, cat dureaza. Trebuie sa le avem pana joi...Si azi e luni...
- Bine ca nu va trebuie pe ieri!...
- Hai si tu...
- Bine-bine...Lasa-ma sa imi vad de treaba!
Modelele arata bine, tricouri haioase am gasit ...

 Pentru Andrei:







 - Ce zici? Iti place?
- E super! Chiar ca e de "bun venit in lumea noastra!". Dar pentru mireasa?
- Aici e cam greu, dar gasesc eu ceva....Sper...






 - Ei? Ce zici?
- E perfect! Incercam sa facem comanda? 
- Sa verificam modalitatile de livrare si plata, dar si termenul de expediere... Zice ca se expediaza in maximum 3 zile lucratoare si plata se poate face ramburs. Este in regula?Uite, au si un numar de telefon la care putem sa sunam. Eu zic ca este mai sigur asa. Facem comanda on-line si apoi sunam ca sa vedem daca ajung pana joi. Dar alta data cand ai nevoie de cadouri personalizate sa imi spui din timp. Acum, ca am gasit magazinul de tricouri va fi mai usor. Stii, ma gandeam sa comand un set pentru toata familia. Si stiu exact ce sa imprim!
- Sunt curios.
- Hai sa iti arat!






- Ce usor a fost!
- Si arata ...aromat! Ce zici? Comandam?
- Bine-inteles! Dar...cum mi-ar sta mie cu un tricou cu flori?
- Ups! Aunci comand doar pentru mine si pentru fete. Sa vedem daca au priza la public. Si, intre timp, ma gandesc la un model si pentru tine.
- Esti extra-super-nemaipomenita! Multumesc!
- Nu de aceea ma iubesti?
- Nu numai...

O intamplare reala , transpusa in acest articol pentru SuperBlog 2015.

5 comentarii:

  1. excelenta idee sa avem tricouri cu personalitate!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu m-au atras tricourile personalizate. Sunt pline de haz si mereu la moda. Eu le-as face cadou prietenilor astfel de tricouri, astfel i-as caracteriza pe fiecare in parte intr-un mod original.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu unul cu google si nevasta de ziua mea. Maica-ta chiar ca le stie pe toate!

    RăspundețiȘtergere