joi, 22 octombrie 2015

MAD POTION WITH LOVE


  

     Va propun un joc de imaginatie: un joben, o pisicuţă, zaruri, luna , stelele si o bagheta magica. Apoi o formula abracadabranta si gata! ,parfumul Katy Perry Mad Potion fragrances
a iesit la lumina - cu arome de iasomie, vanilie si bujor. Dulce ca o zi de vara, magic si inconfundabil, care iti scoate in evidenta senzualitatea , hipnotizand.


superblog katy perry's mad potion coty sponsor superblog

 Dar am si eu parfumul meu, creat intr-o clipa de iubire...

................................................................................................................


  - Buna dimineata , Soare!
  -  Buna dimineata, Fluturas! Ce repede te-ai trezit!
  - Am o zi foarte incarcata astazi...Nici nu stii...
 - Da? Pe unde ai de gand sa zbori ? Vezi sa nu te ratacesti din nou si sa te-apuce seara cine stie prin ce frunzaris...ori, Doamne-fereste!, sa sfarsesti intr-o panza de paianjen...
 - Nu, nu...Stai linistit! Astazi zbor doar prin crangul meu. Iti pregatesc o surpriza...
 - Bine...Ai grija de tine.
- Vezi sa nu te-ascunzi dupa vre-un nor: voi avea nevoie de ajutorul tau...
- M-ai facut curios...
- Pe curand, Soare ! Fug dupa cativa stropi de roua!
- Atunci grabeste-te!


    Si a plecat Fluturasul cel neastamparat in cautarea stropilor de roua cei mai parfumati. A zburat si a zburat, din floare in floare, insa nu se putea hotara : sa fie roz, sa fie galben, sa fie rosu sau violet? Pana la urma, obosit fiind, s-a asezat pe o frunza ...De-odata a stiut exact ce vrea:






  - Buna dimineata, Rege!
  - Buna sa fie, Fluturas! Cat esti de matinal!...
 - Da, da...Am ceva important de facut. Ma lasi sa culeg cativa stropi de roua parfumati de pe petalele tale?
 - Desigur. Dar ai grija- sunt grei ...
 - Stai linistit. Nu iau decat trei. Asa, usor...i-am prins! Multumesc...
 - Cu drag! Ai grija cum zbori...Dar, stai! am uitat...Ce faci cu ei?

   A intrebat in van. Fluturasul era deja departe... A ajuns din cale-afara de obosit in culcusul sau. Apoi, usor, a desertat "roua de trandafiri " in causul palmei mele. Si-a adormit...
S-a trezit in ropotul ploii pe frunze...

 - Oh, nu! Mai aveam de strans niste culoare!...
 - Fii linistit , Fluturas. E vara...acus iese Soarele...
 - Asta este! Am cea mai grozava idee: ma voi duce la Curcubeu !
 - Dar e departe...nu vei puta sa te intorci la timp...Fluturas...

    Am strigat degeaba- deja isi luase zborul. L-am urmarit o vreme cu privirea, apoi a disparut. Tineam palma caus si priveam fascinata stropii de roua. Sclipeau ca niste stele pe cerul de vara...si miroseau dulce...

........................................................................................................

- Buna ziua, domnule Curcubeu!
- Oh, buna Fluturasule! Dar ce cauti tu aici? Cum ai ajuns?
- M-a ajutat o ciocarlie. Am mare nevoie de tine.
- Ce pot eu sa fac?
- Vreau sa fac un parfum special pentru o femeie deosebita...
- Un parfum? Dar ce-ti veni?
- Ei,doar ma cunosti. M-a salvat din panza unui paianjen rautacios si vreau sa ii fac o surpriza. Poti sa imi picuri pe aripi niste stropi de culoare aromati?
- Cu multa placere. De care ai vrea?
- Ma gandeam la verde  si albastru .
- Interesanta alegere. Va mirosi a ploaie si iarba cruda...
- Este exact ce imi doresc. Multumesc domnule Curcubeu. Acum pot sa cobor pe poalele tale? Se face tarziu si trebuie sa il mai prind pe Soare...
- Bine-inteles. Succes!
- Iuhuuuuuu!



Si a coborat in crangul sau.
 - Am sosit...repede...nu mai avem mult timp...
Am intins mana si si-a scuturat aripile in palma mea...
- Era sa nu te recunosc, Fluturas...
- Iti place? Hai,vino repede la Soare!
Am pasit din umbra si mi-am intins mainile caus spre cer...
- Soare! Soare! Imi dai te rog, o raza?
- Fluturas...Ai ajuns...Ce vrei sa fac?
- Coboara o raza  in caus...am nevoie de putina stralucire...
Si Soarele a mai clipit o data,apoi s-a ascuns la orizont.
- Acum e randul tau. Am nevoie de putina magie...
- Magie?
- Da. Este ceva ce doar voi,oamenii puteti. Mai trebuie cateva picaturi de iubire...

  Am inchis ochii si m-am gandit la familia mea ,la fluturasii aceia care zburatacesc prin stomac atunci cand ma priveste sotul meu,la fiorii care ma strabat ori de cate ori aud cuvantul "mama " si am suflat in palma... Ca prin minune stropii aceia au inceput sa se amestece intr-un fuior stralucitor care s-a asezat pe aripile fluturasului . Incet-incet s-a umplut de o boare argintie si a zburat spre frunza ce ii servea de culcus...s-a infasurat in ea si mi s-a asezat in palma: o picatura de parfum special creat pentru mine: trandafir, iarba, ploaie, soare si iubire.

........................................................................................

Un articol scris pentru SuperBlog 2015.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu