marți, 27 octombrie 2015

O CANA, DOUA CANI, MAI MULTE CANI...



 Iubitul meu te invit la un ceai...
Mi-e dor sa-ti simt mana prin parul balai,
sa imi asez fruntea pe umarul tau,
sa bem incet ceaiul- al tau si al meu,
din canile-acelea, luate demult,
cand ceaiul avea doar gust de sarut...







Iubitul meu, te invit la un vin...
Mi-e dor de cuvinte soptite divin,
sa-mi las sarutarea pe cald pieptul tau,
sa sorbim vinul- al tau sau al meu,
din canile-acelea luate cu dor
cand vinul avea doar gust de amor...






Iubitul meu, te invit sa visam...
Cu ciocolata in mana acuma adorm;
mi-e dor sa iti simt mangaierea vibrand,
sa nu se trezeasca copiii plangand,
sa nu mai bem din cani cu printese
ciocolata cea calda cu gusturi alese...









      Nu-i asa ca am dreptate? Pentru fiecare moment din viata, pentru fiecare stare de spirit exista o cana special creata, o cana personalizata parca, dupa sufletul tau... Cel putin acesta a fost sentimentul meu cand am descoperit Magazinul de Cani...Da, chiar asa se si numeste...Si stii ceva? Daca nimic din ceea ce gasesti nu te inspira, iti poti personaliza chiar tu cana asa cum iti doresti. Acum te-am convins?

Un articol scris pentru SuperBlog 2015.



Un comentariu: