vineri, 30 octombrie 2015

A FI SAU A NU FI FAN BRANZA




      Nu-i asa ca il siti pe Toni Delaco? Exact! Domnul acela sarmant pe care daca il intalnesti in supermarket,  pleci acasa cu mai multa branza decat ti-ai fi putut imagina ca poti pune in cos intr-o singura sesiune de shopping!






album



      Acum, ce s-a gandit dumnealui? Sa isi ia si un ajutor: pe Toni Junior! Ca sa le ademeneasca pe micutele domnisoare cu vorbe frumoase si cadouri pufoase...

Toni-Jr

     Sa nu cumva sa credeti ca  am scapat cumva! Nuuuuu! Am si eu o colectie acasa...de la mica mea fan-branza:









     Acum sa va povestesc ce idee i-a venit aseara.

    Stateam eu linistita la calculator si cautam ideea salvatoare pentru a scrie acest articol. Sincer, provocarea Delaco de la SuperBlog 2015 m-a pus in incurcatura...Micuta imi promisese ca se joaca linistita pana cand termin eu articolul. Dar nu apucasem sa scriu decat cateva fraze , cand apare domnisoara:
- Mami, ai terminat?
- Nu iubita...nu am nici o idee...
- Hai sa mancam niste branza! Poate iti vine inspiratia...
- Mai lasa-ma 10 minute, te rog! Apoi vin...Promit!
M-a privit neincrezatoare si m-a prins de degetul mic:
- Promiti? Pe degetel?
   In acceptinuea ei "promisiunea pe degetel" este suprema: nimeni nu o poate incalca!
   Am promis si m-am intors la ale mele, iar ea- la ale ei...Am crezut eu. Dar a dat fuguta in bucatarie si mi-a pregatit o surpriza.






   Inchideam dezamagita calculatorul cand m-am trezit cu ea in usa livingului:
- Mami, vii? Tu este fan Delaco, nu-i asa?
- De unde ti-a venit tie aceasta idee?
- Pai tu numai Delaco cumperi!
- Aici ai dreptate...
- Te joci cu mine? Te leg la ochi si iti dau sa gusti din sendvisurile mele...tu trebuie sa ghicesti ce branza e...

  Zis si facut.







- Mami, fii atenta: are nume de printesa...si e rotund ca o luna plina...si putin galben...asa ca stele pe cerul de vara...
- Hmmm...sa fie cascavalul...da-mi sa gust ca sa fiu sigura...e Sofia!
- Bravo, mami! Acum a mai greu...Ai grija: parca ar fi un bulgare de zapada, mic si pufos -cremos, e dulce si nu prea - asa ca zambetul tau cand nu ma crezi...
- Interesanta descriere..."bulgare de zapada"...pot sa gust?
- Doar sa il mirosi...il mananc eu...
- Atunci cu siguranta este "miez de lapte"!
- Te pricepi, mami! Dar ce este moale si fin ca o inghetata de vanilie?
- Inghetata?
- Da...inghetata de vanilie...stiu ca iti place!
- Aaaaaaaaaaaaa! Este branzica topita!
- Mami, daca ghicesti si acum primesti un premiu special!
- Ma lasi sa mananc si eu?
- Ma mai gandesc...dar cred ca nu mai este...
- Cum asa?
-  Pai daca e delicioasa ? Si stii ceva? Are gust de pupic!
- Gust de pupic?
- Da. Are gust de pupic. Ca acela pe care mi-l dai cand ma trezesti dimineata...
- Atunci, nu mai am nici o indoiala: este branzica pufoasa!
- Bravo, mami! Meriti un pupic ...

M-a imbratisat si am strans-o tare in brate: avusese dreptate- articolul meu era gata!

Toni, nu ai nevoie si de o fetita? ...






3 comentarii: