miercuri, 7 octombrie 2015

FRUMUSETEA VINE DIN INTERIOR



  Ziua cea mare se apropia cu pasi repezi. Timpul se derula pe "repede inainte" , zburand parca: acum eram la serviciu , pentru ca in secunda urmatoare sa alerg spre restaurant, iar de acolo la croitoreasa...si la florarie...si la coafor...Vroiam ca totul sa fie perfect! Motiv pentru care am preferat sa ma ocup personal de toate. Bine, pe vremea aceea (uau! ce indepartat suna!...) nu existau firme specializate in organizarea nuntilor si nici camere foto digitale. Trebuia sa te ocupi de fiecare detaliu, eventual sa mai accepti cate un sfat de ici , de colo...dar pana la urma tot mirii erau cei care luau deciziile.

    Daca in ceea ce priveste rochia si florile aveam oarecare emotii, coafura era singura de care eram sigura : ajunsesem la o intelegere cu stilista vis-a-vis de toate detaliile, facusem si proba si totul era "batut in cuie", ca sa zic asa. Aici intervine si incarcatura mea genetica: am un par ondulat natural exact atat cat trebuie ca sa il pot aranja cand si cum vreau, matasos si sanatos, de o culare saten-blond greu de reprodus cu orice vopsea. Trebuie sa recunosc ca sunt tare mandra de el!
  Numai ca , nu-i asa, exact de unde nu te astepti apar problemele. Cu doar doua saptamani inainte de nunta ma trezesc intr-o dimineata cu o multime de fire de par pe perna...cand m-am pieptanat am avut impresia ca jumatate din parul meu a ramas pe perie...
  Nici o problema, mi-am zis, mi se pare. Dar a doua zi la fel...si a treia...Si parca nici buclele nu mai stateau ca de obicei...si isi pierdusera stralucirea...parca erau de sarma...Mi-am sunat disperata stilista sa o intreb ce este de facut.

  Nu aveam prea multe alternative.  Asa incat am mers la salon si m-am tuns, am incercat o noua coafura. Totul se intamplase din cauza oboselii si stresului. A fost o adevarata provocare sa gasesc solutii pentru incetinirea procesului de cadere a parului si regenerarea lui astfel incat sa isi regaseasca stralucirea si volumul. Am incercat si produse speciale,dar si leacuri mai babesti...Pana la urma l-am readus la viata,dar nu pot sa nu ma gandesc ce bine ar fi fost daca la acel moment as fi avut la indemana Samponul anticaderea parului de la Gerovital Tratament Expert. Cu el parul meu s-ar fi bucurat de elementele nutritive esențiale îngrijirii lui, datorită formulei unice care are la bază două ingrediente super-eficiente: Procapilul, care stimulează creșterea părului, și Bio-Capigenul, care întărește rădăcina acestuia .

farmec_superblog


   Indiferent cat as fi fost de stresata si obosita doctorul personal al parului meu- Farmec ar fi avut grija ca nimic sa nu se fi intamplat : m-as fi bucurat de acea zi minunata fara sa imi fac griji in plus. Şamponul este ideal pentru optimizarea şi favorizarea ciclului de creştere a părului.



  Dar intotdeauna este mai bine sa previi. Asa incat daca obisnuiesti sa folosesti zilnic uscatorul sau placa de par ori iti place sa te vopsesti, sfatul meu este sa folosesti din timp produse de calitate, adecvate nevoilor parului tau, pentru a te bucura in fiecare zi de un par frumos si sanatos. Cercetatorii de la Farmec au dezvoltat, in spiritul traditiei acestui brand, o gama larga de produse care vin in intampinarea necesitatilor fiecaruia:

  • anticadere
  • sebum-control
  • antimatreata
  • regenerare
  • pro-color
  • nutricomplex
  • smart volume
  Mai vechile produse de traditie au fost imbunatatite de catre expertii Gerovital cu noi complexe hranitoare care ajuta parul sa faca fata actiunilor distructive la care este supus si il mentin frumos si sanatos zi .



Articol scris pentru Super Blog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu