sâmbătă, 12 septembrie 2015

VINE SCOALA! BINE-MI PARE?


  Mai sunt 2 zile si incepe scoala...din nou!
Si o luam de la capat: ghiozdan...rechizite...haine...uniforma...
Cand vine vorba despre ghiozdan nu fac rabat la calitate.



Sunt mama unei fetite care va incepe curand clasa a 2-a. Este genul de copil care "creste ca din apa"- orice ii cumpar primavara, toamna ii ramane mic. Cand a venit vorba de achizitionarea unui ghiozdan am luat in calcul foarte multe aspecte:

1. sa fie usor- nu sunt deloc de acord cu acele ghiozdane care ele insele cantaresc destul de mult ( chiar daca sunt "de firma", cum se exprima copiii) , astfel incat adaugand si continutul , copiii merg de-a dreptul garboviti sub greutatea lui; astfel, greutatea unui ghiozdan plin NU TREBUIE sa depaseasca 10% din greutatea copilului!

2. sa fie bine compartimentat- un ghiozdan, chiar daca usor , daca are un singur compartiment sau cel mult 2 nu va fi niciodata organizat: rechizitele vor sta de-a valma , alaturi de sticla cu apa si cutia pentru mancare; 

3. sa fie realizat dintr-un material lavabil si care "sa respire"- oricat ar fi de grijulie, tot va aseza ghiozdanul pe jos sau isi va varsa pe el apa , care se va imbacsi de praf; va trebui astfel sa fie spalat , de preferat in masina, deci orice intaritura din carton il va face de nereutilizat; in plus, materialul ar trebui sa ofere confort la purtare si nu sa provoace transpiratia  sub el;

4. sa aiba dimensiunile corecte- latimea lui nu trebuie sa ii depaseasca latimea umerilor, iar lungimea sa nu treaca de nivelul soldurilor, atunci cand sta asezata;

5. sa aiba bretele reglabile , moi, late si captusite, astfel incat sa nu ii raneasca umerii ;

6. sa aiba un aspect atragator, ca sa ii placa fetitei.

Ca sa fiu sincera, am mers mai intai singura sa prospectez piata, m-am axat pe cateva modele si abia apoi am plecat , impreuna, ca sa il achizitionam. I-am prezentat avantajele fiecarui model si l-am ales,impreuna, pe cel mai bun.

Voi ati achizitionat ghiozdanul? Ce alte aspecta ati luat in calcul?

Un comentariu:

  1. I-am luat o geantă de umăr lu ăla mic, îi pun doar mâncărica și penarul. Nici eu nu sunt de acord să-i arate ghiozdanul ca și cum s-ar muta de-acasă. Primul criteriu este imaginea, în cazul nostru Fulger, al doilea să fie mic. Este greu de găsit fiindcă ăștia cu ghiozdanele lor de firmă le fac foarte mari

    RăspundețiȘtergere