miercuri, 9 septembrie 2015

FENOMENUL "HALEP"



  Si luni seara am avut sport: fotbal si tenis.
 Tenis, de calitate; fotbal...mai bine tac, ca sa nu ziceti ca se baga si femeia la discutii despre ceva ce nu stie...Asta s-o credeti voi!

  Ce vreau eu sa va spun insa, acum, este altceva: toti ai casei au preferat meciul de tenis al Simonei Halep! Am avut ceva tentative de a viziona meciul nationalei, dar...pas!

  Iar a doua zi de dimineata, in autobuz discutiile aprinse erau...ati ghicit!...in jurul partidei de tenis de la turneul american. Am zambit, mandra ca sunt romanca! Datorita acesteui fenomen numit SIMONA!



  In aceasta seara televizoarele sunt comutate toate pe frecventa tenisului. Toata lumea ii tine pumnii si vibreaza la fiecare punct.

 Multumesc SIMONA HALEP si, indiferent de ce se va intampla, sunt mandra de tine!



Update: Nu imi pare rau dupa orele nedormite in aceasta noapte!
Tenis cu zambetul pe buze!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu