duminică, 20 septembrie 2015

CE PUNEM IN GHIOZDAN?



  A inceput scoala...si alergatura prin magazine!
Numai ca un nou an scolar nu inseamna neaparat bani aruncati.

Iata cum ne-am organizat noi.



Micuta mea incepe clasa a 2-a. Prin urmare am idee de ce are nevoie.

Ghiozdanul a ramas cel de anul trecut: usor (nu sunt deloc de acord cu acele ghiozdane care ele insele cantaresc destul de mult, astfel incat adaugand si continutul , copiii merg de-a dreptul garboviti sub greutatea lui), bine compartimentat ( daca are un singur compartiment sau cel mult 2 nu va fi niciodata organizat: rechizitele vor sta de-a valma , alaturi de sticla cu apa si cutia pentru mancare) , dintr-un material usor de intretinut, cu bretele reglabile si captusite si pe care l-am ales impreuna, astfel incat sa ii placa si ei.

De asemenea, penarul este in stare de functionare, avand 3 compartimente: unul pentru creioane colorate, unul pentru carioci si unul pentru restul rechizitelor: stilou, creioane grafice, radiera, ascutitoare si un mic liniar.

Ce am achizitionat nou? Stiloul- am incercat sa gasesc un model adecvat manutei ei si, recunosc, este un aspect la care nu fac rabat la calitate. Acum i se formeaza scrisul si trebuie "sa simta" stiloul , nu sa il manuiasca precum un bat. Pensulele au diferite dimensiuni si aici stie foarte clar ce vrea, fiind o mica-mare pictorita.

Creioane colorate, carioci si creioane grafice - fiindca niciodata nu avem suficiente!

Caiete de matematica si tip 2 , vocabular si bloc de desen, fiindca am stiut ca are nevoie.

In rest, asteptam lista de la doamna invatatoare.

Voi cum ati procedat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu