sâmbătă, 12 septembrie 2015

SOS "UNCLE BEN'S" DE CASA



 Stiti sosurile acelea la borcan care ne-au zapacit imediat dupa 1990? Le cumparam si foloseam la orice mancare: orez, paste, fripturi...
 Intre timp mi-am schimbat gusturile si am inceput sa le prepar singura acasa.
Si asa a aparut ...


SOS "UNCLE BEN'S" DE CASA

...sau ca sa glumesc putin...

SOS "AUNT AMALIA'S"



Ingrediente:

  • - 3 cutii rosii intregi, decojite , in bulion SunFood 
  • - 250 ml apa
  • - 500 g zahar
  • - 200 ml ulei
  • - 100 ml otet
  • - 2 kg gogosari
  • - 3 linguri mustar
  • - Sare

 Mod de preparare:

Gogosarii se spala, se curata si se dau prin masina de tocat.


Rosiile se scot din bulion si se taie marunt.
Intr-o oala suficient de mare se pun la fiert rosiile cu bulionul, apa ,gogosarii,zaharul,uleiul,sarea si mustarul,amestecand din cand in cand, ca sa nu se lipeasca.


Atunci cand ardeiul este fiert ( se inmoaie) se adauga otetul si se mai da un clocot.
Se toarna in borcane si se da la dunst uscat.



2 comentarii:

  1. Buna ideea cu acest sos.Am niste gogosari ramasi cum am curatat si pus la murat.Maine trebuia sa fac ceva din ei,deci fac sos,soar ca voi folosi rosii proaspete pe care le voi fierbe in putin bulion.Multumesc pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vero. In loc de - 3 cutii rosii intregi, decojite , in bulion SunFood +
      - 250 ml apa poti folosi 1l bulion de casa. Sa imi spui cum ti-a iesit.

      Ștergere