miercuri, 9 septembrie 2015

SUPERBLOG 2015


  Sa inceapa nebunia!
  Am incercat si anul trecut sa particip, dar m-am blocat pe parcurs din cauza unor probleme tehnice...Nici nu vreau sa imi amintesc!
 Anul acesta, insa, sper sa reusesc sa ajung la final. De fapt, acesta este si scopul meu: sa fac fata  provocarilor si tensiunii pana la final. Sa imi testez limitele . Sa scriu "la comanda", cautand ideea salvatoare . Sa fiu eu insumi. Sa citesc.

 Vor fi doua luni de foc pentru mine si ai mei. Poate ca uneori voi fi morocanoasa ,iar alteori voi gati dansand. Dar ma vor suporta. Fiindca ma iubesc. Si eu ii iubesc pe ei. Si iubesc competitia.
  Deci...


Sa inceapa nebunia! PARTICIP LA SUPERBLOG 2015!


logo_SB2015

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere