vineri, 25 septembrie 2015

CREMES CU CIOCOLATA



  Cred ca nu exista om caruia sa nu ii placa ciocolata si cremesul. Desi, prin definitie cremesul te duce cu gandul la vanilie eu m-am gandit sa ii fac pe plac micutei mele si am schimbat putin reteta.



CREMES CU CIOCOLATA





Ingrediente:

A. foi
  • 1 pachet Foi de placinta refrigerate pentru baclava si dulciuri 350g Bella
  • 100 g margarina Rama Maestro 
B. Crema
  • 1 pachet Original Pudding Dr. Oetker ciocolata
  • 4 plicuri zahar vanilat
  • 1250 ml lapte
  • 10 lg zahar
  • 3 oua
  • 1 lg cacao Dr. Oetker
  • 250 ml frisca
  • 1 plic intaritor pentru frisca
  • un praf de sare
  • 100 g amidon alimentar( gustin)
  • 100 g ciocolata

Mod de preparare:

A. Foi
 Scoateti foile de placinta din ambalaj si asezati-le pe o suprafata neteda. Ungeti tava de copt cu  margarina . Asezati foile in tava si ungeti-le pe rand cu cate o lingurita  de margarina topita. Coaceti in cuptorul preincalzit la 180º C pana cand foile capata o culoare aurie. Scoateti pe o planseta si lasati sa se raceasca.



B. Crema

Budinca de cacao se prepara conform indicatiilor de pe ambalaj, adaugand inca 1 lg de cacao ( 500 ml lapte, 4 linguri de zahar, 2 plicuri zahar vanilat).
Galbenusurile se freaca spuma cu praful de sare, zaharul si restul de zahar vanilat, dupa care adaugi amidonul si laptele( 750 ml). Pui la fiert pe foc mic, amestecand continuu, sa nu se formeze cocoloase.


Bati albusurile spuma cu un praf de sare.
Amesteci cele 2 creme cat sunt calde si tot acum adaugi si albusurile incet, amestecand cu o lingura de lemn, de jos in sus.


Dai crema la rece.

Montare
Asezi crema intr-o tava/cutie de carton (eu am avut o cutie de la un set de foi cumparate) .
Cand s-a racit crema, o intinzi pe foaia de placinta. Bati frisca cu intaritorul si o intinzi peste crema.



Adaugi ciocolata rasa peste frisca si decorezi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu