marți, 20 decembrie 2016

SALAM DE BISCUITI "CHORIZO" IN PERGAMENT



   La noi in bucatarie nu exista Craciun fara "salam de biscuiti", adorat de cei mici deopotriva cu cei mari. Este o reteta versatila, insa noua cel mai mult si mai mult, ne place simplu. 

  Insa intotdeauna exista loc pentru acel "ceva".


SALAM DE BISCUITI "CHORIZO" IN PERGAMENT




Ingrediente:
  • 500 g biscuiti simpli
  • 200 g margarina Rama
  • 200 ml apa
  • 3 lg cacao neagra Dr. Oetker
  • 400 g zahar Green Sugar
  • 1 lgt esenta de rom Dr. Oetker
  • 1 vf lgt piper rosu proaspat macinat


Mod de preparare:

   Biscuitii ii sfarami cu mana, astfel incat sa mai ramana si bucati printre ei ( ca doar nu facem parizer!).
   Pui la fiert apa cu zaharul Green Sugar timp de 5 minute, pana cand se leaga siropul ( curge in fir nu picatura).


  Adaugi cacaoa, margarina , piperul si esenta de rom si omogenizezi, lasand la foc mic.



  Stingi focul si adaugi biscuitii.


   Asezi compozitia obtinuta pe hartie de copt si il rulezi frumos, dandu-i forma unui salam. Legi totul cu o sfoara pentru un efect "uau" si dai la rece pentru 2-3 ore.




  Il servesti taiat felii.



   Tips&Tricks: eu foloseam inainte cacao normala si zahar, dar cacaoa neagra in combinatie cu gustul delicat al zaharului din stevie si cel intepator al piperului rosu ii da o savoare aparte . Este cam ca si cum ai manca o felie de Chorizo dupa un salam no name.

8 comentarii:

  1. Arata bine de tot, este prajitura copilariei mele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place foarte mult salamul de biscuiți și eu îl fac destul de des acasă. ��❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte interesant acest salam de biscuiti, as incerca sa il fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu care credeam ca ti-am facut toate retetele!

    RăspundețiȘtergere
  5. in weekend sigur fac aceasta reteta..chiar mi-ai facut pofta la cat de bine arata

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o rețetă ușor de facut,nu da bătăi de cap,este si foarte gustoasa chear merita incercata

    RăspundețiȘtergere
  7. Piper rosu intr-un desert? Cred ca este delicios.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador salamul de biscuiți 😍

    RăspundețiȘtergere