vineri, 2 decembrie 2016

LECTIA DE VIATA





      Prin natura meseriei vin in contact cu multi oameni. De toate varstele , cu fel si fel de afectiuni. Dar cel mai mult ma indurereaza cand vin adolescente a caror principala grija este aspectul fizic, nu starea de sanatate! Si atunci le povestesc experienta mea…
        
   Eram in anul II al scolii postliceale si faceam practica intr-o mare clinica de recuperare. Aveam 20 de ani si  principala preocupare a mea si a colegelor mele erau dietele, programele de fitness si…barbatii. Intr-una din zile, pe cand dezbateam mai cu zel aceste teme ne-a interupt o voce: 

 ” - Ma scuzati! Fara sa vreau am auzit discutia voastra!”
  
    …Cand ne-am intors privirile am vazut o tanara in scaunul cu rotile care isi efectua programul de kinetoterapie. Nu s-a lasat intimidata de privirile noastre gen:”Ce te bagi?”si a continuat: 

  “- Sunteti frumoase!...Sunteti foarte frumoase! Credeti ca eu am fost asa dintotdeauna? Nu…un accident stupid m-a adus aici. Bineinteles ca am suferit…eram de varsta voastra…iubitul meu de atunci m-a parasit…dar nu am cedat! Am ridicat capul din pamant si am mers mai departe…am facut facultatea, am un job extraordinar si sunt fericita…si mai ales, ma simt speciala…”

      “- Esti cea mai frumoasa femeie din lume!”…
     
    Am tresarit toate la auzul vocii masculine…Un tanar, care noua ni s-a parut mai frumos ca Fat-Frumos, s-a aplecat si a sarutat-o…
     
   “- Vi-l prezint pe sotul meu!” si, profitand de starea de perplexitate in care intrasem toate, a continuat:” …sunteti frumoase…sunteti tinere…sunteti sanatoase…bucurati-va de aceste daruri si nu lasati pe nimeni sa va spuna altceva…iar daca aveti langa voi un barbat care va apreciaza doar pentru fizic, fugiti de el…nu va merita! Adevarata iubire si frumusete vine din suflet!...”
       
    Si au plecat tinandu-se de mana: ea in scaunul cu rotile, el langa ea…radeau…
      
    Ne-am revenit cu greu si in mod cert, pentru o vreme am uitat de diete!
      
    De atunci au trecut niste ani, dar nu am incetat sa ma bucur ca sunt sanatoasa si ma simt frumoasa, chiar si cu cele cateva kilograme in plus , chiar daca nu am ochii albastri si parul lung si blond, chiar daca sunt migniona, chiar daca… Atunci cand sotul meu se uita la mine asa cum stie el si cand o strang in brate pe mica noastra printesa  ma simt cea mai frumoasa femeie din lume!

  A fost experienta care mi-a marcat viata si de care imi amintesc ori de cate ori ajung intr-un moment de cumpana . Strang din pumni , privesc in oglinda si merg mai departe , mai puternica si mai hotarata ca niciodata .   Fiindca cei puternici aleg sa evolueze. 

   Asa cum spune si provocarea celor de la Stalinskaya .

   Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

3 comentarii:

  1. Asa este,adevarata iubire si frumusete vin din suflet,cei puternici tot timpul aleg sa evolueze,citate luate din descrierea facuta cu atata sinceritate,multi pot trage unele concluzii-imi place !

    RăspundețiȘtergere
  2. O poveste minunata si o lectie veritabila de viata.

    RăspundețiȘtergere