sâmbătă, 10 decembrie 2016

MAIONEZA DE POST



   Ori de cate ori vroiam sa fac maioneza in timpul Postului foloseam o reteta mai veche de-a mamei, cu pufuleti. Dar este destul de greu de facut.

  Motiv pentru care am cautat o alta varianta, mai moderna. Si asa am dat peste reteta Jamillei Cuisine, simpla si rapida...pe care insa am modificat-o putin.


MAIONEZA DE POST





Ingrediente:
  • 300 ml ulei
  • 125 ml lapte de soia
  • 1 lgt de mustar
  • sare Kotanyi
  • piper negru Kotanyi


Mod de preparare:

    Intr-un vas inalt pentru blender adaugi ingredientele obligatoriu in aceasta ordine: ulei, lapte de soia, mustar, sare, piper, Maggi.



  Introduci blenderul pana jos , in vas , si incepi sa mixezi cu miscari usoare de jos in sus. 




    Totul nu va dura mai mult de 30 de secunde! 

    Obtii o maioneza pufoasa si gustoasa.



    Tips&Ticks: Eu am adaugt si 1/2 de lingurita de Maggi Secretul Gustului Intensavor de legume pentru mai multa savoare, dar tu poti adauga orice altceva doresti: usturoi, chilli , oregano...in functie de preparatele la care vrei sa o folosesti.

    Nu este doar o maioneza de post si dietetica, dar o pot manca si persoanele alergice la ou, lactoza sau gluten( atentie doar la ingredientele mustarului!).

   Spor sa aveti si pofta!

 

6 comentarii:

  1. Foarte util articolul pentru gospodine! Stiam si eu reteta cu pufuleti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,multumim,e mai usoara ca cea cu oua!Merge cand vrei ,nu numai cand e post!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am făcut niciodată maioneza de post dar chiar o sa încerc, observa este foarte ușor de preparat. Mulțumim pentru rețetă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi este de mare ajutor aceasta reteta. Cautam de mult sau poate nu am stiut unde sa caut.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim pt reteta..chiar foarte usor de facut

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru reteta, am mai invatat ceva.

    RăspundețiȘtergere