sâmbătă, 10 decembrie 2016

MAIONEZA DE POST



   Ori de cate ori vroiam sa fac maioneza in timpul Postului foloseam o reteta mai veche de-a mamei, cu pufuleti. Dar este destul de greu de facut.

  Motiv pentru care am cautat o alta varianta, mai moderna. Si asa am dat peste reteta Jamillei Cuisine, simpla si rapida...pe care insa am modificat-o putin.


MAIONEZA DE POST





Ingrediente:
  • 300 ml ulei
  • 125 ml lapte de soia
  • 1 lgt de mustar
  • sare Kotanyi
  • piper negru Kotanyi


Mod de preparare:

    Intr-un vas inalt pentru blender adaugi ingredientele obligatoriu in aceasta ordine: ulei, lapte de soia, mustar, sare, piper, Maggi.



  Introduci blenderul pana jos , in vas , si incepi sa mixezi cu miscari usoare de jos in sus. 




    Totul nu va dura mai mult de 30 de secunde! 

    Obtii o maioneza pufoasa si gustoasa.



    Tips&Ticks: Eu am adaugt si 1/2 de lingurita de Maggi Secretul Gustului Intensavor de legume pentru mai multa savoare, dar tu poti adauga orice altceva doresti: usturoi, chilli , oregano...in functie de preparatele la care vrei sa o folosesti.

    Nu este doar o maioneza de post si dietetica, dar o pot manca si persoanele alergice la ou, lactoza sau gluten( atentie doar la ingredientele mustarului!).

   Spor sa aveti si pofta!

 

2 comentarii:

  1. Foarte util articolul pentru gospodine! Stiam si eu reteta cu pufuleti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,multumim,e mai usoara ca cea cu oua!Merge cand vrei ,nu numai cand e post!

    RăspundețiȘtergere