luni, 12 decembrie 2016

IEPURE UMPLUT



    Carnea de iepure este foarte sanatoasa, nu contine colesterol si este deosebit de gustoasa.
   Va fac o propunere pentru masa de Craciun.


                         IEPURE UMPLUT





Ingrediente:
  • 1 buc trunchi de iepure, partea cu coastele
  • 500 g carne tocata de porc
  • 1 ceapa mare alba
  • 2 oua
  • 50 g fulgi de porumb sfaramitati
  • 1 lgt sare de mare Kotanyi
  • 1/2 lgt piper Kotany
  • 250 g ciuperci Home Garden
  • 1 lgt boia dulce
  • 50 ml ulei aromatizat cu oregano
  • 1 vf de lgt rozmarin macina Kotany
  • 1 lgt Maggi Secretul gustului intensavor legume
  • 100 ml ulei de floarea soarelui 
  • 200 ml apa




    Mod de preparare:

   Iepurele il speli bine.
    Realizezi un amestec dintre uleiul aromatizat si condimente ( 1/2 lgt sare, jumatate din cantitatea de piper, boia si Maggi), cu care vei unge carnea de iepre si o vei lasa la marinat timp de 8 ore.



     Ceapa o cureti, o speli si o tai cubulete , apoi o amesteci cu carnea tocata, restul de sare si piper, plus rozmarinul si ciupercile taiate marunt , ouale batute cu fulgii de porumb. Framanti bine totul si umpli trunchiul de iepure cu acesta.




     Cosi bine burta iepurelui si asezi totul intr-o tava termorezistenta cu pereti inalti.



    Adaugi uleiul si apa, acoperi cu hartie pentru copt si dai la cuptorul incalzit pentru 1 ora si 30 de minute.

    Indepartezi hartia de copt, faci focul mic si din cand in cand pui din sosul din tava peste carne si lasi la cuptor inca 30 de minute, pana cand prinde o culoare frumoasa, rumena.



    Servesti imediat, taiat felii cu garnitura preferata. Eu am folosit legume la gratar.






7 comentarii:

  1. O reteta gustoasa, cred ca am vreo 30 de ani de cand nu am mai mancat o mancare cu carne de iepure. Maria Lucaci

    RăspundețiȘtergere
  2. Stau la tara iar socrii mei ca si parintii mei cresc iepurasi si cel putin odata pe luna gatim iepure la cuptor. Ne place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buun,n-am mai mancat iepuri de vreo 10 ani,de cand cresteam la curte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ce bine arata. Familiei mele ii place carnea de iepure. Parintii mei cresc iepuri si de fiecare data cand ajung la ei, imi iau si eu 2, 3..multumim pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata! Nu am facut niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gatesc iepure de tara cel putin odata la 2 luni.Delicios!

    RăspundețiȘtergere