sâmbătă, 27 decembrie 2014

MINUNILE DE LANGA TINE





“Linu-i lin si leru-i ler”
rasuna-n drum colindul,
“scoala, gazda, c-am venit
si noi cu Viflaimul!”
“Linu-i lin…”
                         Flori dalbe mar
Plang stelele cu teama,
Astept si eu colindatori,
Dar nimeni nu ma cheama…

Lumin-aprind sub bradul
Nins cu vise colorate,
Dar Mos Craciun parc-a uitat…

…”si leru-i ler…”
                             Departe…


Simplul fapt ca mie mi s-a umplut casa de colindatori este o minune: am fost inconjurata  de oameni dragi si multa iubire! 

...Dar nu a fost intotdeauna asa...Numai ca , de atunci m-am maturizat si am inceput sa inteleg ca fericirea sta in lucrurile mici. 

Ziua de ieri a inceput cu trebaluiala prin bucatarie. Dar, nu de una singura! Impreuna cu micuta mea si mama-soacra formam un trio formidabil : nici o reteta nu este imposibil de realizat, iar satisfactia reusitei se masoara in "waaaaaaaaaaaaaw"!



Si in timp ce noi colindam in jurul mesei incarcate a sosit si Mos Craciun, incarcat de cadouri...




A urmat bucuria surprizei ...Si uimirea din ochii fiecaruia in parte si a tuturor la un loc... Totul s-a incheiat tarziu, in noapte...Iar cand toti au adormit, m-am asezat in fotoliu cu o cana de ceai in mana si am privit bradul nostru incarcat cu vise colorate si implinite. Este departe de a fi perfect, dar este al nostru . Pot spune ca fiecare glob reprezinta un lucru bun, o minune din viata mea ;o clipa de fericire si un gand frumos.

SARBATORI FRUMOASE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu