vineri, 5 decembrie 2014

INSIRA-TE, MARGARITE!


  A fost o data ca niciodata o pasiune. Pentru frumos, pentru margele, pentru bijuterii. A inceput in clasele primare, cand insiram...paste fainoase.Mai tineti minte? Le coloram cu acuarele si le insiram, facand siraguri pentru mama de 8 Martie...

    Am reluat aceasta experienta cu fetita mea, acum ceva vreme. Ne-am distrat pe cinste !

    Apoi printesa a crescut si mi-a facut un sirag de margele adevarate, pe care l-am purtat cu mandrie la serbarea ei de 8 Martie.

    Dar ceea ce pentru noi este doar joaca, pentru altii este adevarata ARTA. Fie ca transforma sticla de murano in inele sau fac bijuterii din hartie, acesti oameni sunt, parca niste magicieni. Si aduc fericire...fericire care se gaseste intr-un suras sau intr-o bijuterie...Frumusetea se afla in ochii privitorului si atunci, acolo este ARTA. Bijuteriile sunt esenta feminitatii si elegantei. Un accesoriu bine ales este precum o raza de soare intr-o zi cu nori: face minuni.
Bijuteriile au un mesaj bine definit: trebuie sa placa...sa fie UNICE...Si cum altfel, daca nu create pentru tine, special, cu suflet ,cu pasiune.

...Pasiune pentru frumos...

    Fie ca sunt cu pietre semipretioase sau cu perle, ori din pasta FIMO  , bijuteriile te definesc ca si persoana. De aceea cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa incerce la un moment dat sa isi creeze o bijuterie.

Eu m-am gandit sa imi fac un inel. De ce? Pentru ca intruchipeaza perfectiunea si fericirea.


Eram o pasare de foc
Inchisa-ntre zabrele
Si nu-mi puteam inchipui
Viata fara ele,
Lumina insa,ce venea
De-adancul finite- mele
Topitu-le-a fara cuvant
Si le-a facut inele.


    Sunt convinsa ca nu este deloc usor. E nevoie de iscusinta, de antrenament , de accesorii FIMO , de matrite FIMO si putina atentie...






 




















   Si stii ceva? Chiar gasesti tot ce ai nevoie intr-un magazin on-line , inclusiv tutoriale despre "cum si ce" intr-ale bijuteriilor.





Si uite-asa am reusit sa fac o...brosa...



 Nu-i asa ca te-am facut curioasa , mamico? Sau chiar pe tine,  independenta si iubitoare de frumos? Ori pe tine, FEMEIE, oricine ai fi?

Ma intrebi unde gasesti toate astea?
GemSale.ro este un magazin online din Iaşi pentru cei care creează bijuterii handmade şi nu numai. Vinde online margele din sticla, lemn, perle, metal, precum si accesorii bijuterii (baze inele, tortite cercei, baze pandantive). Ofera ,  de asemenea pasta FIMO (soft, professional, doll art, effect, fimo kids) si accesorii FIMO (seturi, matrite silicon, unelte modelaj, liquid fimo). Gama de pietre semipretioase este variata. Pietrele semipretioase se regasesc atat sub forma de margelutze cat si sub forma de bijuterii, cabochon, copacei feng-shui etc.: ametist, agat, aquamarin, amazonit, aventurin, bronzit, coral, citrin, crisocola, cristal, cristal roz, cuart fumuriu, cristal de stanca, fluorit, goldsand, granat, hematit, howlit, jasper, labradorit, lapis lazuli, malakit, mookaite, obsidian, onix, ochi de tigru, opal, peridot, prehnit, perle, pirita, rodocrozit, rodonit, sardonix, sidef, sodalit, topaz, turmalina, unakit.

 Si nu uitati: magazinul  on-line va pune la dispozitie o gama bogata de bratari , coliere, inele, cercei, brose, pandantive si bijuterii mirese.





Pune bani deoparte pana de Sarbatorile de Iarna, www.gemsale.ro promite cele mai mari reduceri dintre site-urile de profil!

Spor la cumparaturi si...have fun!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu