vineri, 5 decembrie 2014

CADOURI ,CADOURI



   Recunosc: iubesc Craciunul! Imi place sa gatesc, sa decorez casa, sa impodobesc bradul, sa impachetez cadouri...Merg cu fetita mea la colindat si primim colindatori, iar sub bradul nostru fiecare gaseste ceva, cat de mic.
Sa nu credeti ca este lucru usor sa cauti cadoul cel mai potrivit pentru fiecare! Incep intotdeauna cu cateva saptamani inainte , astfel incat sa am timp sa aleg. Imi fac o lista cu ideile pe care le am si incep "colindatul" prin magazinele fizice si cele virtuale.

Cadouri...cadouri...cadouri !

Primul pe lista este sotul meu. Intotdeauna mi-a fost greu sa aleg un cadou potrivit pentru el. Nu este pretentios si orice ii cumpar primeste cu entuziasm...chiar daca este vorba doar despre un set de cosmetice ori un tricou. Ce sa ii cumperi unui astfel de om? Ceva care sa il impresioneze ? Sa il lase cu "gura cascata"?






Ha! Am nimerit, nu-i asa? Daca ar scoate un asemenea portofel din buzunar , va dati seama ce senzatie ar face?  Este poate,  singurul portofel in care nu-i nevoie sa mai pui bani... Portofelul Euro este prevazut cu diverse compartimente pentru bancnote, carduri, chiar si pentru pernis auto.  Exteriorul portofelului este personalizat cu bancnota de 100 euro. Dar eu tot o sa-i pun...1 leu...asa ,ca sa ii poarte noroc! Ce ziceti de un astfel de cadou pentru barbati ?

Si pentru ca vreau - nu vreau , trebuie sa ii cumpar si mamei-soacre ceva, m-am gandit la un cadou haios :






Nu de alta, dar prea se pricepe la toate! Ba zugraveste, ba repara rosturile faiantei din baie, ba strange balamalele usilor de la dulap...Nu sta locului o clipa...Este mare mester-mare ...Inclusiv in bucatarie! Setul mesterului contine un tel, spatula si o lingura din lemn cu forme speciale, spaclu, surubelnita sau pensula pentru vopsea... Ce ziceti? O sa guste gluma?

Si, bine-inteles, sa nu mai uit pe mine! Ca doar nu degeaba am fost cuminte tot anul: am gatit, am facut curatenie, am mers la scoala cu fetita, am facut teme, am calcat, am mers la serviciu...am fost sotie-gospodina-mama-femeie perfecta! Merit si eu un cadou sub brad, nu?
Dar, cum sa fac sa ii soptesc Mosului ce imi doresc? Pai cum altfel? Ii trimit un email:
"Draga Mos Craciun,
Sunt eu, Amalia. Stii bine ca am fost cuminte ...la fel cum stiu si eu ca ti-e greu sa te decizi ce sa imi aduci. Asa incat, ce-ai zice sa arunci o privire pe lista mea de cadouri de Craciun ? Tare mi-ar placea acest set fondue!





Ador ciocolata ...si fructele in ciocolata...si momentele de rasfat in familie...Bine, m-ai prins: imi plac si cele petrecute in doi cu sotul meu ...dar sunt atat de rare! Insa iti fac o promisiune: daca imi aduci aecst set, cu prima ocazie trimit fetita cu mama-soacra la film! Ce zici?

Cu drag,
o mica rasfatata.

P.S. Te astept cu prajitura ta preferata..."

Sa nu imi spui ca am intrat chiar pe site-ul depozitului tau! Uite ce am citit acolo:
"Misiunea noastra este de a oferi servicii de cea mai buna calitate in vanzarea on-line a cadourilor.
Scopul cu care am inceput si telul care ne motiveaza permanent este castigarea increderii clientilor nostrii. Suntem determinati sa tratam fiecare tranzactie cu promptitudine, onestitate si profesionalism precum si sa oferim consultanta inainte, in timpul si dupa vanzarea produselor. Am inteles ca satisfactia pe termen lung a clientilor depinde de capacitatea noastra de a mentine o echipa bine instruita care sa ofere suportul necesar finalizarii la timp si in cele mai bune conditii a oricarei achizitii.
Noi, Echipa Top-Cadouri.ro dorim sa ne impunem pe piata vanzarilor on-line ca o echipa de profesionisti care sa poata oferi consultanta si sfaturi oneste astfel incat clientii sa poata cumpara produsele care li se poatrivesc cel mai bine. Ca atare, misiunea noastra este de a fideliza clientii prin consolidarea pozitiei noastre pe piata si prin serviciile exceptionale oferite in toate etapele vanzarii."

Seamana a poveste cu final fericit. Iar daca mai punem la socoteala si faptul ca transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 100 de lei, faci si economie.

Spor la...incarcat saniuta, Mos Craciun!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu