vineri, 14 noiembrie 2014

TRUCURI PENTRU GENE DE SENZATIE


  
  Update: 15 Noiembrie : Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "MYLASH" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".




Stiu:
Eu nu am ochi ca doua stele
Si nici priviri de ametist;
Eu nu am buze senzuale
Ca un boboc de trandafir;
Eu nu am parul ca amurgul
Si nici macar ca noaptea grea,
Nu am obraz de alabastru,
Nici nu am maini de catifea…
Stiu:
Eu nu sunt zvelta ca albina,
Mladie ca un spic de grau,
Eu nu surad ca Monalisa
Si nu mi-e glasul numai cant;
Eu nu am pasul precum zborul,
Si nici parfum de liliac;
Nu am un suflet ca izvorul
De limpede si de curat…

Sunt doar un om ca orisicare-
Nici mai frumos si nici mai bun
Si-as vrea in lumea asta mare
Sa am si eu un tel, un drum…

...Si sa ajustez pe ici-pe colo, prin punctele esentiale, pe unde natura nu a fost chiar atat de generoasa. De exemplu genele. Nu sunt nici foarte dese, nici lungi , nici negre precum carbunele...dar nu sunt nici de lepadat. In mod normal, pentru un machiaj de zi ,rezolv problema cu un rimel de calitate. Dar sunt momente in viata in care as avea nevoie de mai mult.  Am discutat aceasta problema cu cosmeticiana mea si m-a sfatuit sa apelez la genele false . Recunosc ca am fost reticenta: cum adica "gene false"? Eu de-abia reusesc sa ma rimelez cum se cuvine, daramite sa imi aplic gene false? Mi-a explicat ca nu este greu deloc. Ba, mi-a facut si o demonstratie. A scos din sertarul ei un pliculet, mi-a spus sa inchid ochii si a inceput. Nu cred ca intreaga operatiune sa fi durat mai mult de 10 minute! Cand m-am privit in oglinda, nu mi-a venit sa cred: pareau atat de...ale mele! Eram incantata de rezultat...Apoi m-a trecut un fior: cat costa? Mi-a raspuns ca mi le face cadou fiindca are ea un furnizor de la care se aprovizioneaza. I-am multumit si am plecat la serviciu. Cand am ajuns, colegele ma priveau nedumerite: "te-ai tuns?", "te-ai machiat?", "ce ai schimbat?"...Nu au observat si pace! Va dati seama, cat am fost de incantata! Intr-atat incat mi-am sunat cosmeticiana si am rugat-o sa imi spuna daca pot comanda si eu produse de la furnizorul ei. Mi-a spus ca nu este nici un secret. Este un magazin on-line care comercializeaza produse cosmetice atat pentru profesionisti, cat si pentru amatori. Mi-a recomandat genele false mylash

spunandu-mi ca sunt foarte usor de aplicat. Fiindca imi place sa ma documentez inainte de a cumpara un lucru, am intrat pe site si am verificat. Nu de alta, dar nu intotdeauna am timp sa merg la salon. Asa am descoperit ca genele Redi-Lash combina calitatea si frumusetea genelor Andrea cu functionalitatea genelor autoadezive. Astfel daca te grabesti sau nu-ti gasesti adezivul, doar desprinzi genele Redi-Lash din cutie si le aplici usor si rapid direct la ochi. Si asta mai repede decat ti-ar lua sa-ti aplici rimelul.
   *Formula fara latex
   *Aplicare usoara in doi pasi
   *Nu necesita adeziv
   *Contine o banda adeziva de rezerva.

Pentru a le reutiliza aranjeaza si lipieste geana falsa de banda adeziva de rezerva ce se gaseste in cutiuta (daca fanta ti se pare prea ingusta apasa geana cu capatul unei pensete/forfecuta).
 Si pentru ca lucrurile sa mearga perfect, am urmarit si tutorialul de fixare.




    Dupa cum vedeti, este un site foarte bine structurat si plin de informatii utile. Eu mi-am salvat in "wishlist" acest site, nu de alta, dar se apropie Black Friday si vreau sa fiu prima care afla de reduceri.  Pregateste-te si tu de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu