miercuri, 4 noiembrie 2015

UN VIS DE MATASE SI GLAZURA



  Voi fi nasa!

  Ei, si?

  Voi fi nasa de cununie pentru a treia oara...

   Veti spune ca deja am experienta si nu ar mai trebui sa am emotii.

    Complet gresit! Dar sa va spun de ce: le-am promis mirilor ca ma voi ocupa eu de tot ce inseamna organizarea evenimentului la restaurant. Am inceput sa colind targurile de specialitate, mi-am adunat un vraf de pliante ...Vreau ca nunta sa fie PERFECTA. Pentru ca mirii imi sunt tare dragi si imi doresc sa le ofer o zi de neuitat, un vis de matase si glazura .

   Si stiti ceva? M-am gandit la o nunta tematica. Mireasa este un suflet de copil intr-un corp de adult. Rade in hohote atunci cand se uita la desene animate si plange  la filmele de dragoste.

   Bine-bine, dar ce tema sa aleg?

   Si m-am gandit la fluturi. Cine nu iubeste gingasia lor?

  Inainte de a intra in restaurant am elibera o multime de fluturi, pentru ca viata mirilor sa fie frumoasa si plina de culoare , usoara precum zborul lor lin...

   La ferestre as aseza voaluri transparente pe care zboara stoluri de fluturi colorati...




    
   As decora masa cu vaze de flori  de dimensiuni diferite in care ar sta o singura floare...aceeasi floare, dar in culori diferite...poate trandafiri, poate gherbera...poate lalele...sau poate bambus...ma mai gandesc...Dar sunt sigura ca cei de la Restaurantul Good All Times vor gasi cea mai potrivita varianta.

   Pe mese as asterne doar fete din matase verde crud ... servetele si vesela albe ...pahare din cristal...


Restaurant



    Meniul ar fi unul usor , dar sofisticat ... un mix de traditional si inovator. As miza pe un aperitiv mai mult sau mai putin clasic, un platou cu salata de vinete, fasole cu rumeneala de arpagic si zacusca din ardei copti. As trece apoi printr-un aperitiv cald mai deosebit, un file de somon la gratar aromat cu lamaie si condimente servit cu orez salbatic si sparanghel si sos tarhon.

   Dupa dans si voie buna , furat pantoful miresei si apoi chiar mireasa, se va servi felul principal, en-fanfare - piept de rata marinat si gatit la cuptor, acompaniat de piure de cartofi si morcovi caramel servit cu sos din fructe de padure.

  Dar piesa de rezistenta va fi tortul -un vis de matase si glazura . Ar fi imbracat in alb cu fluturi si flori...cu crema usoara de branza si blat din ciocolata.







( sursa foto : https://www.facebook.com/laboratorul.piticilor/photos )



   Si pentru ca dupa petrecere tinerii casatoriti vor avea nevoie de odihna inainte de a pleca in luna de miere, le voi rezerva o camera la hotelul restaurantului, pe care o vor gasi dupa indiciile presarate pe holuri...Iar in camera vor mai avea o surpriza...

   Dar pana atunci pastrez tacerea...nu vreau sa risc sa citeasca si ei acest articol scris pentru SuperBlog 2015...si sa afle chiar tot!





2 comentarii: