duminică, 29 noiembrie 2015

CHEC BICOLOR DE POST



 Acum ceva vreme am hotarat sa evit sa ii mai dau micutei mele tot felul de prajiturele ambalate din comert. Motiv pentru care ii fac acasa si este foarte incantata, mai ales ca isi pune si la scoala, in pachetel.

 Iar pentru ca este si Post, am gasit o reteta foarte simpla de chec.

Reactia ei?

"Mami, e cea mai super prajiturica din lume!"


CHEC BICOLOR DE POST




Ingrediente: ( pentru 2 tavi de chec)

  • 1 1/2 cani de zahar
  • 3 cani cu faina
  • 1 1/2 cani cu apa minerala
  • 1 cana ulei
  • 2 lg de cacao neagra Dr.Oetker
  • 1 pliculet praf de copt Dr.Oetker
  • 2 plicuri zahar vanilat  Dr.Oetker
  • 1 lgt zeama de lamaie
  • 2 lg apa rece
  • faina si ulei pentru tapetat tavile de chec

Mod de preparare:

Ungi tavile de chec  cu ulei si le tapetezi cu faina.

Zaharul , apa minerala si uleiul se bat cu mizerul cca 1 minut.



Incorporezi faina si zaharul vanilat, batand cu mixerul pana obtii o consistenta cremoasa, ca o smantana mai groasa.



Adaugi praful de copt stins cu zeama de lamaie. 



Torni jumatate de compozitie in tavi, iar in restul adaugi cacaoa cernuta si 2 linguri de apa rece. ( in acest mod compozitia cu cacao nu se va lasa la fundul tavii in timpul coacerii!)



Adaugi aceasta compozitie in tavi si dai la cuptorul preincalzit pentru 45 de minute. ( verifici cu scobitoarea sa vezi daca este copt).



Cand este gata il pudrezi cu zahar praf, dar il tai felii abia dupa ce s-a racit.



Sa aveti pofta!

 

4 comentarii:

  1. Imi place foarte checul, si el este unul din deserturile copilariei mele. Arata tare bine cel facut de tine <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Faceam odata foarte des chec. Acum sunt atat de multe retete pe care le fac pentru prima data incat chec nu am mai reusit sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi in familie daca ar fi chec in fiecare zi nu ar fi nici o problema.

    RăspundețiȘtergere