miercuri, 18 noiembrie 2015

TRATAT DE PACE CU PIELEA MEA



   Uneori o urasc!

   Alteori simt ca ma indragostesc!

   Inchid ochii si o ating usor...Oare de ce uneori este atat de fina si catifelata, iar alteori parca ma zgarie? De ce sunt zile in care pur si simplu radiaza de fericire, dar are momente in care e stearsa, atat de stearsa incat imi vine sa o trag jos de pe mine?

  Am incercat sa fac pace cu ea de atatea ori incat ai zice ca suntem intr-un razboi continuu: eu impotriva pielii mele.

    Da, caci despre ea este vorba: acel "invelis" care ne apara de agresiunea factorilor externi , elastic si activ , care arata de fapt, cat de sanatosi suntem. In timp isi pierde elasticitatea si apar ridurile. Mai mari sau mai mici, situate mai ales acolo unde nu ai vrea sa le ai: pe ten si pe maini.

    Asadar, iata cateva dintre motivele pentru care o urasc:
  1. ma strange ca o masca, de parca nu mai incap in ea;
  2. este terna;
  3. are culoare "gri";
  4. e plina de pete;
  5. are riduri.
  Dar...iata si de ce o iubesc:
  1. are grija sa nu ma imbolnvesc;
  2. straluceste de fericire atunci cand ma simt bine;
  3. este de un bronz delicat in fiecare vara si imi ofera un aer exotic;
  4. pistruii de pe varful nasului au un farmec aparte;
  5. ridurile de la coltul buzelor arata doar ca imi place sa zambesc.
  Una peste alta, cred ca putem incheia un "tratat de neagresiune" pe viata. Pentru ca am descoperit cum putem sa avem cel mai bine grija una de cealalta:
  •   vara trebuie sa folosesc o cremă mai lejeră, cu o textură mai uşoară care va suporta căldura mai bine, o crema activ hidratanta  ;
  •  în timp ce iarna tenul se usucă mai rapid deci este necesar să il şi hrănesc în profunzime, adică voi folosi o cremă mai nutritivă ;
  • imi ptotejez pielea ( nu numai tenul!) de actiunea nociva a radiatiilor UV, limitand astfel alterarea moleculelor de ADN si îmbatrânirea cutanată determinată de soare;
  • folosesc un gomaj o data pe saptamana, realizat "ca la carte": pe pielea curata si uscata aplic gomajul prin miscari usoare de masaj ;
  • nu ma culc niciodata fara sa ma demachiez temeinic inainte;
  • ori de cate ori simt nevoia folosesc apa termala, datorita  proprietăţilor sale antiinflamatoare, cicatrizante şi de protejectie împotriva îmbătrânirii ;
  • nu fumez...si nici nu o voi face vre-odata!
  • consum suficient de multa apa.
 Si uite-asa convietuim in buna pace de ceva vreme. 

 Dar, nu este suficient sa iti fixezi niste obiective si sa te straduiesti sa le atingi, ci mai ai nevoie si de niste produse de calitate si adaptate tipului tau de piele.

 Aici trebuie sa recunosc ca dau dovada de patriotism local: am crescut cu produsele Farmec in casa...Ce altceva puteam alege? Mai ales ca vorbim despre niste produse de traditie . Si m-am bucurat tare mult cand au lansat prima linie de produse dermatocosmetice de la Farmec, Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan. 


 Farmec_Derma


    Cum primul pas in intretinerea pielii consta in "curatenie" am incercat apa micelara  , formulată la un pH apropiat de cel natural al lacrimii, cu agenți de curățare blânzi care menajează bariera protectoare a pielii, curăță delicat si  respecta echilibrul natural al pielii. Nu contine parabeni , alcool sau coloranti si este hipoalergenica , fiind testata sub control dermatologic. Pe langa agentii tensioactivi care asigura o curatare delicata a tenului, Neutrazenul controlează și reduce procesul inflamator din piele, dar și consecințele sale nedorite ( înroșirea sau durerea).

   Si cum atunci cand descopar un produs care mi se potriveste perfect nu renunt la el cu una cu doua, sunt sigura ca impreuna vom scrie o buna parte din capitolul "Tratat de pace cu pielea mea".

 Articol scris pentru SuperBlog 2015
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu