joi, 3 noiembrie 2016

SUPA-CREMA DE DOVLEAC



    Nu am facut niciodata, dar mi-am zis ca merita sa incerc.        Dovleacul il aveam de la tara , mi-a mai ramas sa caut cea mai buna reteta. 
     Bine-inteles ca nu am gasit-o si a trebuit sa...personalizez ceea ce am gasit.


SUPA-CREMA DE DOVLEAC





Ingrediente:
  • 500 g dovleac placintar
  • 500+250 ml apa
  • sare de mare Kotany
  • cardamon macinat Kotany, cat iei cu 3 degete
  • 1 lgt Maggi secretul gustului legume
  • 1 lg ulei aromatizat cu oregano
  • 3 lg smantana

Mod de preparare:

   Dovleacul il tai felii, il speli si il pui la fiert in 500 ml apa cu sare.



    Cand este fiert il lasi sa se racoreasca si il cureti de coaja.



    250 ml apa pui la fiert cu lingurita de Maggi.



     Dovleacul il pasezi cu ajutorul blenderului vertical si adaugi, alternativ, supa si smantana.





    La final aromatizezi cu uleiul si cardamonul.



    Servesti imediat alaturi de bruschete/ biscuiti cu susan.



Pofta buna!

Tips &tricks:  In loc de apa poti folosi supa daca ai gata facuta.
                        Cardamonul si uleiul aromatizat cu oregano face supa foarte racoroasa, deci o poti    servi si rece.

4 comentarii:

  1. Nu am facut niciodata. Fac acum cand a apararut dovleacul foarte des placinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am făcut niciodată supa crema de dovleac 🎃 dar îmi place la nebunie placinta cu dovleac. O sa încerc și eu sa fac rețeta, sigur este o bunătate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea imi place mie dovleacul dar reteta asta cred ca am sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am facut pana acum supa crema de dovleac. Eu prefer mai mult placinta de dovleac :)

    RăspundețiȘtergere