marți, 2 aprilie 2019

DIY - ORGANIZATOR COLORAT PENTRU RECHIZITE




    ...sau ce pot face 4 mâini dibace.

  Vă vorbeam eu zilele trecute despre importanța timpului petrecut împreună cu copilul tău. Despre asumarea unor decizii, despre sănătatea emoțională a celor mici

  Astăzi vin cu un exemplu:

  ORGANIZATOR COLORAT PENTRU RECHIZITE 





  Ai nevoie de:

  • suluri de carton de diferite dimensiuni- noi le-am folosit pe cele de la prosoapele de bucătărie și hârtie igienică 
  • hârtie autocolantă 
  • carton
  • pistol de lipit la cald 
  • foarfecă 
  • bună dispoziție 
  • imaginație 

  Pentru început am făcut un inventar al rechizitelor, apoi am tăiat sulurile de carton la dimensiunile dorite. 
  Am lipit bucățile între ele. După ce s-au fixat bine le-am așezat pe bucata de carton și am desenat conturul, apoi l-am decupat. 



  Odată terminată această operațiune ,am lipit ansamblul pe carton.
  A urmat decorarea organizatorului în fel și chip, cât mai vesel. 


   Partea bună a acestui organizator este că poți oricând să atașezi alte componente  .

  Sper că v-a plăcut ideea noastră. Spor!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu