vineri, 5 aprilie 2019

KIDLET - OUTLET-UL COPIILOR TRENDY



  Se ia una bucată copil...o fetiță în cazul de față...și se întreabă:" Ce îți dorești de ziua ta?"
  Un fluturat de gene și un răspuns angelic:" Ce vrei tu..." ...Răspuns capcană!!!! ... "Dar dacă tot m-ai întrebat, mi-aș dori..." 
  Și de-aici începe avalanșa. Voi trece peste partea cu gadget- urile ,fiindcă nu fac obiectul acestui articol  și mă voi opri asupra articolelor vestimentare pe care și le dorește o "preadolescentă", cum îi place să se numească acum,în preajma celor 12 ani.

  - Mami, știi, aș avea nevoie de o rochiță nouă pentru petrecerea de ziua mea. Cea de anul trecut mi-a rămas mică. 
  
 Are dreptate puștoaica. Incredibil cât de mult poate să crească de la un an la altul!

 ...Și de sandale,  și o poșetă asortată. Iar dacă se poate, mi-aș dori și niște haine de vacanță ,mai ales pentru cantonamentul de la mare; ceva care să nu se șifoneze în troler, dar nici să nu transpir în ele...

  Hmmm! M-a pus pe gânduri domnișoara mea. 

  - Uite cum facem: în weekend mergem la mall și dăm o raită prin magazine, așa ca fetele,  și dacă găsim ceva interesant vom cumpăra. De acord?

 A stat și a cumpănit preț de câteva clipe, apoi mi-a zis:

  - Mami, nu te supăra, ai uitat că sâmbătă am turneu? Iar duminică aș prefera să ieșim undeva,în parc...

  Serios? Să refuze ea o ședință de shopping?...

  - ...Nu ziceai tu că de multe ori poți găsi on-line haine frumoase, de calitate, mai ieftine decât la mall? Hai să dăm o raită pe la domnul Google, ce zici?

  Ce să mai zic? Are dreptate copilul...

  - Și? Ce căutăm?

  - "Haine copii reducere", nu?

 - Bine punctat, iubito. Hai să vedem ce găsim...uite: Kidlet- outlet-ul copiilor trendy. Sună bine. 
 - Dar ce este un outlet?




  -Outlet -ul este un magazin care vinde produse de firmă la prețuri avantajoase. Adică mai mici decât în magazine. 
 -Sunt vechi?
 - Nu, nu sunt vechi. Cel mult fac parte din colecțiile trecute și magazinele le-au scos din vânzare pentru a face loc noilor modele. 
 - Atunci hai să vedem dacă găsim ceva interesant. 

 Și chiar că am găsit lucruri interesante :
  # am nimerit exact în perioada reducerilor de primăvara și au o ofertă interesantă- reduceri suplimentare în funcție de numărul de produse comandate 
   # pot selecta foarte ușor ceea ce caut: mărime, culoare, marcă, model, stil.
   # livrarea se face în 24 de ore , fiind gratuită la comenzi mai mari de 199 de lei ;
   # posibilitatea de a returna produsul în 100 ! de zile, dacă acesta nu corespunde mărimii sau nu este exact ceea ce căutai .

   - Cum pe noi ne interesează  rochii fetițe  , hai să vedem ce găsim !

  


- Ce zici? Este perfectă pentru petrecerea de ziua mea, nu-i așa? Având în vedere că va avea loc în aer liber, prin grădină...este ușoară,colorată ...ca un fluturaș...

- Ai dreptate. Și chiar are un preț rezonabil. Nu mă mai gândesc cu groază că anul viitor va trebui să cumpărăm alta...
- Căutăm și ceva mai sport, pentru cantonament?


  - Bineînțeles. Avem nevoie de 9 produse în coșul de cumpărături pentru a beneficia de reducerea suplimentară. Dar înainte de a comanda aș vrea să citesc părerea clienților care au cumpărat până acum. Este important să știi și ce cred ei , dacă totul este exact așa cum scrie pe site- Kidlet păreri. 


  Și uite așa economisim timp, bani si energie . Voi de unde cumpărați haine pentru copii?

Un comentariu: