duminică, 4 septembrie 2016

AMINTIRI DIN COPILARIA MEA ...SI A EI



   A venit toamna! Chiar daca zilele sunt caldute, dimineata nu e chip sa pleci de-acasa imbracata in rochita. 

  Motiv pentru care am inceput sa ne sortam hainutele, eu si micuta mea. Asa am ajuns la convingerea ca are multe...foarte multe- fustite, tricouri, pantalonasi, bluzite de tot felul si rochite. Care mai de care mai colorate , cu volane sau bretelute, scurte sau lungi pana la glezne...O minunatie!

   De fapt, da! recunosc! Ador sa ii cumpar hainute , chiar daca le poarta doar de cateva ori pe sezon...Imi place sa o vad bucurandu-se si privindu-se in oglinda cum rochita se unduieste in jurul ei ...si sa imi amintesc de mine...Primeam rar o rochita noua - de ziua mea sau de Craciun,  fiindca de cele mai multe ori le purtam pe cele ramase de la sora mea mai mare. Si cand le imbracam, le mangaiam ca pe niste comori, apoi incepeam sa ma invartesc in fata oglinzii, iar verdictul era dat in functie de principala calitate : face sau nu "fȃța-fȃța"! Motiv pentru care cele mai multe dintre rochitele si fustitele mele erau facute de tanti Nuta, croitoreasa.

   Pe vremea copilariei mele rar gaseai o rochita cu stil...Sau, mai bine zis, altul era stilul , fiind dat mai mult de utilitatea hainutelor decat de aspectul lor.

   Acum insa...deschid dulapul micutei, inchid ochii si visez: cu ce m-as fi imbracat daca as fi avut posibilitatea sa aleg din viitor?

   Eram un copil iute si neastamparat ...mai mereu...prin urmare cred ca o tinuta plina de energie si personalitate mi s-ar fi potrivit perfect.

   O fustita nude , fara prea multe finisaje, simpla, care sa se unduiasca in jurul meu , precum aripile unui  flutur in zbor si, evindent, sa faca ..."fȃța-fȃța"...






   Si pentru ca , totusi, o fetita tine la statutul ei "roz", o bluzita vaporoasa ar completa perfect imaginea mea de " printesa cu stil". La fel de clasica daca vreti, dar deosebita tocmai prin simplitatea ei. Fiindca , nu-i asa, exact aceasta simplitate este cel mai greu de gasit.




   ...Hm! Parca am uitat ceva... Dar ce oare? ........................... 

     Exact! Un accesoriu fara de care nici nu as putea iesi din casa!Unde sa imi pastrez la indemana toate secretele frumusetii mele? Intr-o poseta-sac foarte sic! Exact ceea ce trebuie pentru a scoate in evidenta atat hainutele, cat si personalitatea celei care le poarta.






    Nimic extravagant, nimic tipator. Totul simplu si delicat, in culori domoale si placute privirii , din tesaturi fine si moi. Ca si numele celei care le-a dat viata: NiNiNa ( Irina) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu