joi, 11 august 2016

MULTICOOKER LA UN CALL - CENTER DISTANTA



    Nu apelez la Call-center decat atunci cand am de facut o sesizare vis-a-vis de serviciile de care beneficiez fiindca urasc sa stau la telefon si sa ascult acelasi mesaj care imi spune ca "Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Veti fi preluat de catre un operator in cel mai scurt timp posibil...". Si minutele trec , iar nervii mei sunt intinsi la maximum. Uneori renunt si apelez la varianta on-line, dar de cele mai multe ori nu am de ales. 

   De ce v-am spus toate astea? Fiindca cei de la BlogalInitiative ne-au dat o tema de casa pe care am fost tentata sa o fentez ( asa, ca in scoala...) , dar apoi mi-am luat inima in dinti si am pus mana pe telefon.

   Despre ce este vorba? 

   Se pare ca cei de la "Flanco"  au decis sa isi imbunatateasca relatia cu clientii , motiv pentru care au lansat serviciul SUPORT CLIENȚI NON-STOP unde poți să suni oricând, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, iar un operator va fi mereu disponibil să te ajute cu informațiile de care ai nevoie. 

  Si au un obiectiv foarte ambitios:  își propun să îți răspundă la apel în maxim 40 de secunde , ba chiar sa reduca timpul de raspuns pana la 20 de secunde. Un proiect ambitios zic eu .

  Dupa cum veti vedea am efectuat apelul la ora 20.00 . Este adevarat ca tocmai se terminase semifinala  la spada , prin care echipa Romaniei s-a calificat in finala olimpica, dar am asteptat nu 40 de secunde, ci 1 minut si 40 de secunde si nu mi-a raspuns nimeni! Am ascultat cuminte melodia, dar...am inchis. Evident, as fi putut relua apelul si , foarte probabil mi s-ar fi raspuns foarte repede, dar nu cred ca acesta este scopul "temei" mele.







   Ce as fi vrut sa intreb? Doua lucruri:

1. Exista o limita minima de comanda pentru a accesa metoda de plata in rate ? Si daca da, care sunt plafoanele pentru modalitatile de creditare- 3, 6, 9 luni?

2. Daca rezerv produsul/produsele on -line si merg sa il ridic din magazin pot alege modalitatea de plata in rate?

   Se pare ca voi obtine raspunsul la aceste intrebari cu alta ocazie.

   Una peste alta este un angajament ambitios si nu pot decat sa ma bucur si sa le urez succes! 

  P. S. Am pus ochii pe un multicooker pe care mi-l doresc demult si nu renunt cu una, cu doua!



Un comentariu: