miercuri, 10 august 2016

MAGGI, CU DRAGOSTE



   Ca am fost precum "Cenusareasa" in palatul de clestar anul trecut ,  in februarie , o stiti cu totii ...Ca doar m-am laudat destul!... 

  Ca am ramas aproape de "prietenii casei" Maggi , stiti si asta...Ca dovada stau retetele mele...

  Ca staff-ul Maggi m-a rasfatat cu muuuulte surprize de atunci si pana acum , v-am povestit deja...

  Dar cadoul pe care l-am primit astazi a intrecut orice asteptare!

   Desi aveam oarece idee despre ce ma asteapta din postarile prietenelor mele de pe Facebook , am ramas fara cuvinte! Tot ceea ce am reusit sa fac a fost sa exclam un "uau!" si sa murmur un "multumesc" , cu glasul gatuit de emotie. As fi vrut sa spun cate-n luna si in stele , dar inima imi batea in ritm de galop, urechile imi tiuaiau, gandurile se invarteau precum morile de vant si sufletul plutea undeva, printre nori...




MULTUMESC MAGGI!

...Si promit sa nu va dezamagesc! Va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu