marți, 13 ianuarie 2015

FARMACIA DE LANGA TINE ARE ACUM UN NUME



  Sincer, cand am vazut pentru prima data emblema






in vitrina farmaciei independente de la colt , am tresarit: inca o farmacie mica ce a dat faliment...Imi spuneam ca era oarecum, de asteptat- pe o raza de 50 metri mai existau inca 4 locatii, memre ale unor lanturi farmaceutice nationale arhicunoscute din reclamele de la televizor. Iar la noi, reclama este sufletul comertului...

    Imi parea rau, findca personalul era mereu amabil si dispus sa iti ofere cea mai buna varianta pentru medicamentele de pe reteta, nu neaparat cele mai scumpe! Gaseam acolo de toate: si produse cosmetice, si articole pentru copii, si "consumabile" pentru trusa medicala de acasa, si medicamentele pe care trebuie sa le cumpar luna de luna.

     Am evitat o vreme sa intru in farmacie, cautand o oferta mai buna, pana in ziua in care m-a sunat mama-soacra sa imi spuna ca tuseste si nu stie ce sa ia. I-am explicat unde este siropul cu pricina si mi-a spus ca e pe terminate si nici dropsuri pentru gat nu mai are. Am rugat-o sa faca un scurt inventar ca sa vad ce ar mai avea nevoie, fiindca eram in apropierea vechii farmacii si voi intra sa cumpar cele necesare.
   Buuuuuuuun! De voie-de nevoie am intrat in farmacia de la colt si nu mica mi-a fost mirarea sa le recunosc pe doamnele mele preferate...
 - Buna ziua...
 - Buna ziua! Nu v-am mai vazut demult pe la noi...
 - Am crezut ca ati plecat. Am vazut reclama si...
 - Aaaaa...Nu sunteti singura! VIVAT FAMILIA este un lant de farmacii independente creat din grija pentru familie. Are la baza conceptul ca pentru a fi fericit, omul trebuie sa fie in primul rand sanatos...atat el, ca si individ, cat si familia lui. Oferim in continuare sfaturi de specialitate, o gama larga de servicii in-store si cele mai bune preturi. Numai in Cluj-Napoca ,VIVAT FAMILIA are  17 puncte deschise, iar la nivelul intregului judet sunt 29. Saptamanal, in toata tara, cca 700.000 de oameni interactioneaza cu farmaciile noastre. Cu ce pot sa va ajut azi?
- Ceva de raceala, vorba mamei-soacre. Un sirop de tuse, dar sa mearga si pentru tusea seaca si pentru cea productiva, niste dropsuri pentru gat si vitamina C.
- Avem acum in derulare o campanie speciala si produsele sunt la reducere. Bine-inteles , daca nu doriti altceva...
- Multumesc, dar- ca de obicei, merg pe mana dumneavoastra.





Si uite-asa, mi-am recapatat prietenii de la farmacia de la colt.
(P.S. Multumesc mama-soacra! Daca nu erai dumneata, nu aflam despre aceste farmacii.)

Daca esti in cautarea unei farmacii care sa iti indeplineasca toate exigentele, cauta emblema VIVAT FAMILIA si intra cu incredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu