joi, 27 februarie 2014

PROVOCAREA NR.4: PATA DE ECOGEL

La serviciu ,folosesc  ecogel pentru efectuarea tratamentului la pacienti. Si pentru protectia mainilor mele, port manusi albe de bumbac, dar...priviti cum arata dupa 6 ore de lucru!

IMGP1956

Asa incat, trebuie curatate ,improspatate si ...refolosite! Am nevoie de un detergent care sa le curete rapid, chiar si la spalare manuala sau la temperaturi mici, sa le improspateze si sa nu atace tesatura.

Am incercat PERSIL EXPERT GEL...

IMGP1958

 

IMGP1962

Si iata rezultatul!

IMGP1972

Manusile sunt impecabile si gata de o noua zi de munca!

 

3 comentarii:

  1. Intotdeauna esti impecabila,asa incat nu ma mir ca ai ales un expert care sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu si eu cat de greu e sa scoti astfel de pete.Dar datorita mostrei tale,am reusit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar nu sunt albe imaculat, a redus din mizerie intradevar, cred ca nici in clor poate nu redevin albe ca noi!

    RăspundețiȘtergere