luni, 17 februarie 2014

Campanie de testare PERSIL prin BUZZSTORE

Dragii mei cititori stiti deja ca sunt mare buzzerita!
Am ajuns la a doua campanie de testare: DETEGENTUL LICHID PERSIL.
Recunosc ca nu am mai avut rabdare si nestiind daca voi fi selectata pentru aceasta campanie, am dat fuga la magazin si mi-am cumparat o sticla de detergent ca sa il incerc...Bineinteles ca mai intai m-am documentat temeinic:

Persil Expert Gel

-este solutia universala de curatare pentru curatenie perfecta si stralucire chiar si la 20° in varianta gel imbogatita cu enzime speciale pentru indepartarea petelor.

- contine in formula sa enzime pentru indepartarea petelor, pentru o mai buna performanta chiar si la 20°.
-  spaland la temperaturi scazute, faceti economii si in acelasi timp protejati mediul inconjurator.
- ofera putere deplina chiar si la 20°. De asemenea, economisesti timp prin utilizarea ciclurilor de spalare scurte.

In concluzie,   nu ataca tesaturile si pastreaza culorile vii pentru mai mult timp. Hainele tale se pastreaza  ca noi!

b4Am primit coletul...

b1L-am deschis, curioasa fiind sa vad ce contine...

b2Si am inceput sa studiez,in locul preferat: bucataria...cu o prajiturica alaturi.

b3Bineinteles, ca urmeaza cel mai important lucru: provocarile mele pentru PERSIL... OARE VA FACE FATA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu