luni, 17 februarie 2014

Ce inseamna a fi BUZZER

buzz1

Am facut cunostinta cu Buzzstore in august, cand o prietena de pe facebook mi-a trimis o invitatie... Am intrat,mai mult ca sa o ajut pe ea, ca sa adune puncte... Apoi am inceput sa citesc:
- BUZZStore este o agentie de marketing participativ care functioneaza pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternica forta de influenta, recomandarea unui prieten! Viziunea lor este aceea de a aduce companiile mai aproapre de consumatori si de a crea un dialog direct cu acestia.
  -  Pe scurt, primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere.


Suna destul de bine, asa ca am inceput sa trimit si eu invitatii si sa completez chestionare. La primele 2 nu am fosr selectata...poate pentru ca nu ma potriveam profilului de consumatori-tinta.

Si a venit campania Coccolino!
Am completat chestionarul, dar am uitat sa verific daca am fost selectata... Bine, ca eram prinsa si cu pregatirile de Craciun... Cand, intr-o sambata dimineata ma suna curierul ca are un colet pentru mine... Ce sa fie? Am asteptat cu nerabdare coletul, iar cand a sosit am amutit: era  de la Buzstore! Tocmai pregateam hainele pentru spalat, asa ca am si testat prima aroma: orhidee mov si afine...
Eram singura acasa... Cand s-a intors gasca...
- Ai schimbat odorizantul de camera? zice sotul meu.
- Nuuuuuuuu... zic eu.
- Dar miroase altfel.
- Nu iti place?
- Ba da, dar... e altfel... mai subtil...
-E Coccolino, zic eu.
- Coccolino?
- Daaaaaaaaaaaaa! E Coccolino... Tocmai l-am primit...
- Iar ai castigat ceva?
-Mda...

De atunci, folosesc alternativ, cele 2 balsamuri primite (celalalt e cu flori de tiare) si imi improspatez casa si hainele cu mirosul lor delicat. Pun accent pe acest aspect deoarece urasc detergentii si balsamurile care fac ca hainele sa miroase ca o drogherie... nici macar nu poti folosi un parfum deosebit, ca mirosi tot a drogherie!

Si inca ceva: imi plac prosoapele moi si pufoase, nu cele ca smirghelul! Ei bine, cu Coccolino am rezolvat problema!

Si inca o problema rezolvata: urmele albe lasate de alte balsamuri pe hainele inchise la culoare si pe cele groase, de iarna. 

Punct ochit-punct lovit!

Asadar, sunt fericita ca am fost selectata pentru aceasta campanie!

Daca vreti si voi, accesati acest link
http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f 
si nu renuntati!

Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu