duminică, 16 februarie 2014

Concurs "Dar din Dar"

IMGP1175_zps4061e5c7

Pentru ca vreau sa incep anul frumos si pentru ca am tot castigat pe la concursuri, m-am gandit sa va fac si voua, cititorii mei un cadou...
Eu sunt norocoasa castigatoare a campaniei Coccolino organizata de Buzzstore ( http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f ). Am fost aleasa sa testez noile arome ale balsamului de rufe, flori de tiare (roz) si orhidee mov (violet).

M-am convins inca o data de calitatea acestor produse si va spun cu mana pe inima ca sunt foarte multumita:
- hainele au un miros placut, fara a fi prea puternic;
- prosoapele sunt moi si catifelate (barometrul meu in ceea ce priveste "pufosenia")
- rochia mea de revelion si camasa sotului s-au calcat usor, fara a se electriza (cunoasteti senzatia aceea neplacuta a rochiei lipite de picioare, nu?)

In speranta ca v-am convins, va invit la concurs!

Ce aveti de facut? Simplu: REGULAMENT!

1.. Dati share acestei postari pe facebook;
2. OPTIONAL, DAR VOR AVEA O SANSA IN PLUS LA CASTIGAREA CONCURSULUI: Clik pe acest link http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f  si va inscrieti; daca va inscrieti aveti si voi de castigat, putand fi selectati pentru urmatoarele campanii de testare;
3. Scrieti un comentariu aici, pe blog, sincer si fara ocolisuri, parerea voastra despre balsamurile Coccolino(si adaugati link-ul unde ati dat share concursului si numele cu care v-ati inscris).

Premiul va consta intr-o sticla de Coccolino pe care o voi cumpara eu si inca un cadou surpriza.

Castigatoarea... sau castigatorul... va fi aleasa (ales) de mine JURIZARE... Stiti ca nu imi plac concursurile cu voturi si s-ar putea ca random sa fie prieteni cu un comentariu de genul "imi place"...

Bafta tuturor si va astept pana in data de 15 ianuarie (durata concursului 08.01.2014 ora 16.00-15.01.2014 ora 23.59).

Castigatorul va fi anuntat pe 16 ianuarie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu