vineri, 20 septembrie 2019

JURNAL DE PĂRINTE- PASTA DE DINȚI



   De ceva vreme fetița mea a făcut o  " obsesie " pentru cocos: șamponul trebuie să fie cu cocos, la fel și gelul de duș, prăjitura, iar mai nou și pasta de dinți!



  Dacă șampon și gel de duș am găsit, iar cu prăjiturile nu a fost o problemă, pasta de dinți a fost o mare provocare. 

 Doar că tot ea a găsit-o! Și în modul cel mai simplu. 

  Avem obiceiul ca o zi pe săptămână să o iau eu de la școală și să mergem la magazinul DM de peste drum la cumpărături, așa ca fetele. Când am intrat în magazin eu m- am îndreptat spre produsele de curățenie, iar ea spre cele de îngrijire personală. Aveam o listă destul de lungă, motiv pentru care ne-am împărțit obiectivele. Nu cred că a trecut 1 minut că apare lângă mine, toată numai zâmbet, cu un tub între mâinile lipite de obraz.

  " - Am găsit, mami! Am găsit!"

  Probabil că o priveam cam nedumerită, fiindcă a continuat cu un ton puțin dojenitor:

 "- Pastă de dinți cu COCOS!... Pot să îmi cumpăr?... Te roooog ..." 

Și ochii ii străluceau...

  Pasta de dinți Dontodent Coconut cu ulei de cocos 🥥🥥 și extracte naturale din plante 🌿🌿tratează cu blândețe dinții și protejează gingiile sensibile.
 Uleiul de cocos  are proprietăți antibacteriene, fiind o sursă naturală de calciu, care curăță dinții, iar cu un periaj adecvat asigură îndepărtarea completă a plăcii dentare, pentru un zâmbet curat și sănătos! 😀

 Dacă luăm în calcul și gustul și aroma proaspătă de cocos, avem în față o pastă de dinți specială, pe placul copiilor...mari și mici. 



Un comentariu: