marți, 28 mai 2019

CHOCOLATE - PAVLOVA



  Am evitat până acum deserturile cu bezea fiindcă mi se păreau dificil de preparat ...sau din comoditate 😉...
  
   Dar a venit această provocare de la Nestle și mi-am zis: de ce nu?

  Doar că nu m-am putut hotărâ asupra numelui. 

  Așadar:

CHOCOLATE - PAVLOVA sau ANOTHER SIDE OF PAVLOVA 

Voi ce ziceți?




Ingrediente:

a. blat

  • 2 albușuri mari
  • 50 g zahăr din ștevie
  • 1 lgt zeamă de lămâie 
  • 50 g ciocolată NESTLE Desert Noir rasă 
  • un praf de sare
  • 1 plic zahăr vanilat Dr. Oetker
b. cremă:
  • 200 g mascarpone Meggle 
  • 50 g zahăr din ștevie
  • 100 ml frișcă lichidă Meggle Creme Patiserie 
c. decor
  • semințele de la 1/2 de rodie 
  • frunzulițe de mentă 
  • 25 g ciocolată NESTLE Desert Noir 
  • 50 ml frișcă lichidă Meggle Creme Patiserie 
Mod de preparare:

   Preîncălzești cuptorul la 150°C.
  În tava aragazului așezi hârtie de copt pe care desenezi 4 cercuri cu diametrul de 6 cm.

  Albușurile le bați spumă tare împreună cu praful de sare. Adaugi apoi zahărul, linguriță cu linguriță, fără să te grăbești, așteptând de fiecare dată să se încorporeze complet. Procedezi la fel și cu zahărul vanilat. 
  Adaugi zeama de lămâie și ciocolata rasă, omogenizând cu o spatulă. 


  Așezi cu lingura compoziția de albușuri în interiorul cercurilor. Eu am mai deranjat-o puțin cu lingura, ca să arate mai bine. 

  Dai tava la cuptor pentru 15 minute, apoi reduci temperatura la 100°C și mai lași 30 de minute. Atenție: nu deschide ușa cuptorului sub nici o formă! Riști ca bezeaua să se lase.


  Lași bezeaua să se răcească în cuptor, cu ușa închisă. 

  Acum prepari crema: bați mascarpone cu zahărul până când devine spumos și apoi adaugi frișca, bătând în continuare cu mixerul la viteză mare. 


  Pregătești sosul de ciocolată: pui frișca pe aragaz la foc mic și o înfiebânți, cu grijă să nu fiarbă. Adaugi ciocolata ruptă bucățele și amesteci energic cu telul până când se încorporează complet. 


  Montare:

  Așezi pe farfurie  câte o bucată de bezea, presari ciocolată rasă, pui crema de mascarpone cu ajutorul unui poș și decorezi cu rodie, mentă și sos de ciocolată. 


  Servești prăjitura imediat , însă nu uita să presari puțin praf magic de iubire 💞.

Un comentariu: