duminică, 12 mai 2019

BUCURIE DINCOLO DE PROPRIILE LIMITE



  A fost odata ca niciodata "eu". 
  Eu , care iubeam miscarea. 
  Eu, care alergam kilometri intregi fara sa simt.
  Eu, care urcam muntii cu rucsacul in spate si admiram peisaje de nedescris in cuvinte.
  Eu, care zambeam. 

 Apoi a aparut o alta "eu: obosita, stresata, greoaie, ursuza , lenesa...Singura bucurie imi erau cei dragi care ma inconjurau cu dragostea lor neconditionata. O iubeau pe "eu" si si-o doreau inapoi!

  Am inteles la un moment dat explicatia transformarii. Nimic de facut, doar de contracarat. 

  Si totusi, a venit un moment in care mi-am spus "Gata! Ajunge ! Trezeste-te! Da RESET vietii tale! 

  Datorita unor oameni deosebiti am reusit sa o iau de la capat. Medici, nutritionisti, familie .M-au sustinut . Si acum sunt mandra de mine. 

  Sunt iarasi "eu"! Dar o "eu" cu un update de incredere, perseverenta, sanatate si fericire...si iubire! Le multumesc tuturor si fiecaruia in parte . Dar mai ales, ii multumesc "lui" , celui care m-a iubit neconditionat in tot acest timp. Simt ca este din nou mandru de mine. Promit ca nu te voi mai dezamagi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu