luni, 4 martie 2019

DIMINETI CU ROUA...FLORILOR




    Stiu ca v-am obisnuit ca lunea sa va incant cu flori. 
   Astazi vreau sa fie diferit. Chiar daca tot despre flori voi vorbi. Intr-un fel sau altul. 

   Pentru ca ele ne incanta privirea, si sufletul si...papilele gustative. Nectarul lor ofera albinelor materia prima pentru delicioasa miere , care ajunge la noi , cel mai des in borcanele stravezii. Nu cred sa fie om care sa nu aiba in camara cel putin unul! ( n.b. - eu am mai multe) 

   La ce folosim mierea ? Sa recapitulam putin:

  • amelioreaza durerea in gat si tusea
  • intareste sistemul imunitar
  • stimuleaza apetitul
  • contribuie la starea de sanatate a sistemului digestiv
  • creste anduranta sportivilor
  • este sursa de energie
  • are proprietati antibacteriene
  • ajuta la vindecarea ranilor
  • contine o cantitate crescuta de antioxidanti
  • curata si hidrateaza tenul
  • protejeaza buzele de afectele nocive ale vantului si frigului
  • previne aparitia ridurilor
  • este un indulcitor sanatos

  In mod intentionat am lasat la urma aceasta proprietate a lichidului auriu. 

  Cu totii savuram cu placere un ceai sau o cafea pe care am indulcit-o cu miere, nu-i asa? Stiu ca sunt persoane care ma vor contrazice spunand ca adevarata aroma se simte atunci cand lichidul este neindulcit, dar nah! , suma viciilor este constanta pana la urma! Mie imi plac dulci ! Este motivul pentru care am si la serviciu un borcanel . Doar ca uneori mai uit sa il aduc acasa si sa refac rezerva . Iar alteori ma enerveaza ca trebuie sa il indes in poseta... Si nu pot functiona fara cafeaua/ ceaiul preferat! Este ritualul cu care imi incep ziua. Chiar si pacientii mei s-au obisnuit cu asta...

  Vestea buna este ca acum am scapat de grija borcanelului! Apidava are solutia perfecta: pliculetele cu miere poliflora "Roua Florilor" ( vedeti ca este vorba despre flori? ). 



  Gramajul este perfect ( 15g ) pentru o ceasca . Pot folosi si doua pliculete daca vreau deoarece cantitatea admisa pentru un adult este de 2-3 lingurite pe zi. Ambalajul este sigur , practic si usor de folosit. Eu "il arunc" in poseta , fara emotii, fiindca nu se sparge si nu curge, iar cand prepar licoarea magica il desfac utilizand mica taietura prestabilita. Nimic nu poate fi mai simplu de atat. 

  Cele cateva secunde de care are nevoie sa  ajunga in cana par secole , atat de imbietoare este aroma. Uneori ma poarta pe pajistile inflorite, alteori prin padurea de salcam ori prin gradina bunicii. Albinele harnice au colindat si au adunat tot ce era mai bun pentru a crea mierea poliflora.



   Cum am folosit-o eu? 
    La serviciu  pentru ceai, acasa la cafea , ba am ascuns cate un pliculet si in rucsacul de antrenament al micutei. Nimic nu o ajuta sa se refaca mai repede decat o lingurita de miere imediat ce ajunge acasa. Dar acum nu mai suntem nevoite sa asteptam atat. Odata ajunsa in vestiar, dupa o ora de efort, desface pliculetul si savureaza lichidul -minune. Nu va spun ca toate mamicile ma intreaba de unde sa cumpere pliculetele fiindca pustoaicele le- au innebunit! Bine inteles ca le-am divulgat secretul... doar lucrurile bune trebuie impartasite cu cei dragi si cu prietenii!


  In concluzie, pot sa spun ca pliculetele cu miere poliflora "Roua Florilor" de la Apidava m-au cucerit definitiv si irevocabil.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu