sâmbătă, 17 martie 2018

SALATA DE AVOCADO


  Pentru ca in curand voi intra in cea de a 3-a etapa a programului de nutritie RESET m-am gandit ca este momentul sa imi creez si singura preparatele culinare.

  Am inceput cu gustarea de la ora 17.00 de astazi.
  Nu este nimic complicat, poate ca voi deja o preparati , dar pentru mine si familia mea a fost ceva nou si...wawww!

  Daca am invatat ceva in aceste 6 saptamani , atunci aceasta lectie este ca trebuie sa consum cat mai multe salate, cat mai multe fructe si legume. Lucru pe care inainte nu il prea faceam. 


                              SALATA DE AVOCADO





Ingrediente:

  • 1 avocado mare bine copt
  • 1 rosie cherry mai mare sau 2 mici
  • 1/4 ceapa
  • 1 catel mic de usturoi
  • zeama de la 1/2 de lamaie
  • 3 frunze de patrunjel verde



Mod de preparare:

Speli rosia si patrunjelul, apoi cureti ceapa si usturoiul.
Cureti rosia de seminte si o toci marunt. La fel procedezi si cu patrunjelul. 
Ceapa si usturoiul le dai pe razatoarea mica.
Amesteci totul intr-un bol.



     Desfaci avocado, il stropesti cu zeama de lamaie ( ca sa nu se oxideze) si il tai marunt, dupa care il adaugi peste restul ingredientelor.




    Servesti salata cu crackers.




3 comentarii: