vineri, 23 martie 2018

PASTA DE NAUT




   In aceasta perioada de Post care se suprapune cu programul nutritional RESET am incercat multe retete si combinatii noi. Pe unele le-am luat ca atare , pe altele le-am personalizat putin din diverse motive. Fie pentru ca nu am avut la indemana vre-un ingredient, fie pentru ca nu sunt prietena cu el.
  Insa alegerea combinatiilor si a proportiilor corecte a fost principiul de baza dupa care m-am ghidat, principiu pe care mi l-am insusit foarte bine de-a lungul celor aproape 8 saptamani de cand IAMLIMITLESS!


                           PASTA DE NAUT




Ingrediente:

  • 1 conserva de naut Sun Food ( pentru ca stiu ca nu contine sare in exces si nici aditivi)
  • 1 catel de usturoi
  • 2 lgt amestec de seminte
  • 2 lgt ulei aromatizat cu ierburi de Provence
  • boia dulce/ iute( dupa gust)


Mod de preparare:

Scurgi bine nautul din conserva si pastrezi zeama.
Pui boabele in vasul pentru blender, adaugi usturoiul taiat felii, semintele si uleiul si blendezi bine. 


Din cand in cand adaugi cate putina zeama, pana cand obtii o pasta de consistenta moale, ca un piure.
Decorezi cu boia dulce/ picanta si servesi cu crackers sau bruschete de paine din secara alaturi de o salata de frunze verzi.


Sa aveti pofta!






2 comentarii: